Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5804
Назва: Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю
Автори: Деркач, Л.М.
Литвиненко, Л.В.
Бібліографічний опис: Деркач Л.М. Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю / Л.М.Деркач, Л.В.Литвиненко // Міжнародні челпанівські психолого-педагогічні читання. - 2013. - Т. 2. - С. 194-201
Дата публікації: 2013
Ключові слова: сфера послуг
комунікативна компетентність
професійне спілкування
контактна зона
емоційний самоконтроль
комунікативні бар’єри
communicative competence
professional communication
contact zone, emotional self-control
communication barriers
service activities
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано умови формування та розвитку комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю, що є важливим показником рівня професійної комунікації.
Опис: The given paper deals with the psychological conditions of formation and development of communicative competence in specialists of “Beauty salons” due to the means of emotional self-control which serves as the most important indicator of professional communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5804
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
995-Текст статті-1418-1-10-20200302.pdf296,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.