DSpace Repository

Органи публічної адміністрації як суб’єкти адміністративно-процесуального права: теорія та практика

Show simple item record

dc.contributor.author Артеменко., І. А
dc.contributor.author Artemenko, I. A.
dc.date.accessioned 2024-01-04T13:21:03Z
dc.date.available 2024-01-04T13:21:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Артеменко І. А. Органи публічної адміністрації як суб’єкти адміністративно-процесуального права: теорія та практика.: автореф. дис. … канд. юрид. наук : 12.00.07 / I. A.Артеменко. ; Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. – Дніпро, 2017. – 22 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12005
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми визначення органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права, з’ясування адміністративнопроцесуального статусу органів публічної адміністрації як як суб’єктів адміністративно-процесуального права, з’ясування адміністративнопроцесуального статусу органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права, розкриття основних напрямків діяльності суб’єктів публічної адміністрації та її процесуальні форми. Обґрунтовано, що адміністративно-процесуальне право знаходиться на етапі становлення як галузі національного права під якою доцільно розуміти сукупність адміністративно-процесуальних норм, інститутів і принципів регламентації порядку вирішення індивідуально-конкретних справ у сфері публічного управління. Вирішення індивідуально-конкретної справи у сфері публічного управління трансформується у адміністративно-процесуальну форму, яка завжди пов’язана із реалізацією матеріальної адміністративноправової норми. Особливу увагу приділено класифікації органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права. Так, органи публічної адміністрації були класифіковані за такими критеріями: 1) за функціональним призначенням; 2) за порядком створення; 3) в залежності від наявності або відсутності владних повноважень; 4) залежно від території впливу; 5) від обсягу адміністративно-процесуальної правосуб’єктності; 6) від суб’єкта утворення (держава, територіальна громада, юридичні та фізичні особи публічного та приватного права); 7) постійні та тимчасові; 8) коло адміністративно-процесуальних відносин, учасником яких є той чи інший суб’єкт; 8) в залежності від процесуальної форми прийняття рішень та ряд інших. В роботі приділено увагу дослідженню адміністративно-процесуальної правосуб’єктності і процесуальних форм діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадських об’єднань. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на формування органів публічної адміністрації як суб’єктів адміністративно-процесуального права, діяльність яких спрямована на забезпечення прав, свобод та законних інтересів фізичних і юридичних осіб. The author of the thesis has accomplished theoretical generalization and new solution of scientific problem of determining public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, clarifying administrative and procedural status of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, revealing the main areas of the activities of public administration subjects and their procedural forms. Particular attention has been paid to the classification of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law and clarifying their administrative and procedural legal personality and proceduralforms of the activities. The author has suggested concrete propositions of legal and organizational nature aimed at the formation of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, which activities are aimed at ensuring the rights. The author of the thesis has accomplished theoretical generalization and new solution of scientific problem of determining public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, clarifying administrative and procedural status of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, revealing the main areas of the activities of public administration subjects and their procedural forms. Particular attention has been paid to the classification of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law and clarifying their administrative and procedural legal personality and procedural forms of the activities. The author has suggested concrete propositions of legal and organizational nature aimed at the formation of public administration authorities as subjects of administrative and procedural law, which activities are aimed at ensuring the rights, freedoms and lawful interests of individuals and legal entities. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject органы публичной администрации, uk_UA
dc.subject субъект uk_UA
dc.subject административно-процессуальное право uk_UA
dc.subject процессуальная форма uk_UA
dc.subject административно-процессуальная правосубъектность uk_UA
dc.subject административные акты, управленческий процесс uk_UA
dc.subject деликтный процесс uk_UA
dc.subject public administration authorities uk_UA
dc.subject subject uk_UA
dc.subject administrative and procedural law uk_UA
dc.subject procedural form uk_UA
dc.subject administrative and procedural legal personality uk_UA
dc.subject administrative acts uk_UA
dc.subject management process uk_UA
dc.subject tort process uk_UA
dc.title Органи публічної адміністрації як суб’єкти адміністративно-процесуального права: теорія та практика uk_UA
dc.title.alternative Public Administration Authorities as Subjects of Administrative and Procedural Law: Theory and Practice uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics