00 DSpace/Manakin Repository

Professional burnout in pedagogy of specialists working in higher education sphere

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Oleynik, Olga
dc.contributor.author Das, Biswajit
dc.contributor.author Олійник, Ольга
dc.contributor.author Дас, Бісваджит
dc.date.accessioned 2024-02-08T12:31:56Z
dc.date.available 2024-02-08T12:31:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Oleynik O. Professional burnout in pedagogy of specialists working in higher education sphere / O. Oleynik, B. Das // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 2. – С. 203-211 uk_UA
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-2-203-211
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12240
dc.description.abstract The article considers the study of the peculiarities of the management strategies for the higher education institutions to preserve and enhance the productivity of scientific and pedagogical personnel, to eliminate their professional burnout; impact of chosen strategy on the results of the staff; reasons why professional burnout may occur. The main factors causing the professional burnout are analyzed along with the ways of how to avoid and eliminate them. Also such phenomenon as stress is viewed here as both a natural factor that triggers development and as one of the main factors causing professional burnout. The contradiction that occurs due to the fact that science is art and that art is to be developed within a closed circled system with strict demands, time-limits, measurements of performance, constant pressure, lack of time. Here, the problem of denying or hiding the symptoms of burnout will be reviewed, the way it affects the performance on different levels of an enterprise, trust and distrust as one of the reasons for further falters in production process. Recommendations are offered to establish a trusting relationship between the management and staff of an enterprise, as an integral part of the effective working and production process in order to achieve more effective communication and, as a result, to achieve production goals. У статті розглянуто дослідження особливостей стратегії управління вищими навчальними закладами щодо збереження та підвищення продуктивності науково-педагогічних кадрів, усунення їх професійного вигорання; вплив обраної стратегії на результати діяльності персоналу; причини, за якими може виникнути професійне вигорання. Проаналізовано основні фактори, що викликають професійне вигорання, а також шляхи їх уникнення та усунення. Також таке явище, як стрес, розглядається тут і як природний фактор, що запускає розвиток, і як один із основних чинників, що спричиняють професійне вигорання. Протиріччя, яке виникає внаслідок того факту, що наука є мистецтвом і що мистецтво має розвиватися в замкнутій системі зі строгими вимогами, часовими обмеженнями, вимірюванням ефективності, постійним тиском, браком часу. Тут буде розглянуто проблему замовчування або приховування симптомів професійного вигорання, як це впливає на продуктивність на різних рівнях підприємства, довіру та недовіру як одну з причин подальших збоїв у виробничому процесі. Запропоновано рекомендації щодо встановлення довірливих стосунків між керівництвом та персоналом підприємства, як невід’ємної складової ефективного робочого та виробничого процесу для досягнення більш ефективної комунікації та, як наслідок, досягнення виробничих цілей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject professional burnout uk_UA
dc.subject trustful communication uk_UA
dc.subject trust uk_UA
dc.subject science is art uk_UA
dc.subject production line uk_UA
dc.subject професійне вигорання uk_UA
dc.subject довірче спілкування uk_UA
dc.subject довіра uk_UA
dc.subject наука–мистецтво uk_UA
dc.subject виробнича лінія uk_UA
dc.title Professional burnout in pedagogy of specialists working in higher education sphere uk_UA
dc.title.alternative Професійне вигорання в педагогіці фахівців сфери вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу