00 DSpace/Manakin Repository

Marketing development as the basis for improving passenger transportation services at railway stations

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Melnyk, Tetiana
dc.contributor.author Khrystofor, Oleh
dc.contributor.author Мельник, Тетяна
dc.contributor.author Христофор, Олег
dc.date.accessioned 2024-02-09T10:06:34Z
dc.date.available 2024-02-09T10:06:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Melnyk T. Marketing development as the basis for improving passenger transportation services at railway stations / T. Melnyk, O. Khrystofor // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 2. – С. 53-65 uk_UA
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-2-53-65
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12257
dc.description.abstract Overcoming the losses in auxiliary activities of domestic railway stations and achieving the desired level of customer satisfaction requires the implementation of marketing and the improvement of passenger transportation services based on it. The article identifies the differences between the categories of "transport service" and "transport service provision", "railway station" and "railway station complex". A list of the main and additional functions of domestic railway stations is formulated. The existing classifications of railway station services are summarized, and a classification of commercial services is proposed. The main problems in providing additional services for passengers are formulated, and the reasons for their formation are identified. The essence of marketing for railway passenger transportation is presented and its role in overcoming the losses in auxiliary activities of railway stations and increasing customer satisfaction with additional services is substantiated. Зручне розташування залізничних вокзалів у більшості населених пунктів, перетік пасажирів з інших видів транспорту, викликаний останніми подіями в країні, величезний спектр пропонованих сервісів та наявний потенціал нарощування попиту на основні і додаткові послуги для пасажирів досі не дали можливості повною мірою подолати збитковість підсобно-допоміжної діяльності вокзалів та досягти бажаного рівня задоволення споживачів послуг. За відсутності маркетингу на залізничних вокзалах удосконалення транспортного обслуговування пасажирів наразі відбувається на підставі керівних вказівок, безсистемно, зводиться до необґрунтованого розширення переліку пропонованих послуг та частіше призводить до невиправданих додаткових витрат. Розробка та обґрунтування запровадження маркетингового підходу до управління транспортним обслуговуванням пасажирів на залізничних вокзалах в контексті сучасних тенденцій їх розвитку, який дозволить подолати основні проблеми, що сформувались у сфері надання пасажирам додаткових послуг. Визначено відмінності між категоріями «транспортна послуга» і «транспортне обслуговування». Уточнено поняття «залізничного вокзалу» і «залізничного вокзального комплексу». Сформовано перелік основних і додаткових функцій вітчизняних залізничних вокзалів з поділом на існуючі і нові. Узагальнено найбільш поширені класифікації послуг залізничних вокзалів та запропоновано авторський варіант класифікації комерційних послуг. Сформульовано головні проблеми у сфері надання додаткових послуг для пасажирів, та причини їх утворення. Через визначення сутності маркетингу залізничних пасажирських перевезень обґрунтовано його роль у вирішенні існуючих проблем, запропоновані необхідні для цього маркетингові активності. Завдання, які потрібно вирішити для подолання збитковості підсобно-допоміжної діяльності залізничних вокзалів і підвищення задоволення споживачів додаткових послуг лежать у площині маркетингу. Запровадження вокзалами маркетингової функції дасть змогу підняти транспортне обслуговування пасажирів на бажаний рівень. І навпаки, ігнорування ролі маркетингу має тривалий негативний ефект, особливо у сервісній сфері, до якої відноситься транспорт. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject railway station uk_UA
dc.subject passenger transportation services uk_UA
dc.subject marketing for railway passenger transportation uk_UA
dc.subject primary and additional services uk_UA
dc.subject customer satisfaction uk_UA
dc.subject залізничний вокзал uk_UA
dc.subject транспортне обслуговування пасажирів uk_UA
dc.subject маркетинг залізничних пасажирських перевезень uk_UA
dc.subject основні і додаткові послуги uk_UA
dc.subject задоволення споживачів uk_UA
dc.title Marketing development as the basis for improving passenger transportation services at railway stations uk_UA
dc.title.alternative Розвиток маркетингу як основа удосконалення транспортного обслуговування пасажирів на залізничних вокзалах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу