DSpace Repository

Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки

Show simple item record

dc.contributor.author Яшин, Д. О.
dc.contributor.author Хамініч, С. Ю.
dc.date.accessioned 2024-10-14T13:12:04Z
dc.date.available 2024-10-14T13:12:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Яшин Д. О. Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки / Д.О. Яшин, С. Ю. Хамініч // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 бер. 2024 р.) ; у 2-х ч. Дніпро: ДДУВС, 2024. Ч. ІІ. – С.286-289. uk_UA
dc.identifier.uri http:// doi.org /10.31733/15-03-2024/2/286-289
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject маркетин uk_UA
dc.subject економічна стійкість країни uk_UA
dc.subject національна безпека uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.title Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics