00 DSpace/Manakin Repository

Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубницький, В.І.
dc.contributor.author Іванов, С.В.
dc.date.accessioned 2020-11-02T23:10:42Z
dc.date.available 2020-11-02T23:10:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Дубницький В.І. Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу / В.І. Дубницький, С.В. Іванов // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління: Серія «Економіка». – Т.ХІV. – Вип. 263. – Донецьк, 2013. – С. 100-109. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.658:658.8
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5229
dc.description In research the economic value of the industrial marketing is certain in the conditions of complex development of regions, and also management problems of industrial marketing within the framework of market crisis and necessity of increase of innovative-marketing activity are reasonable. uk_UA
dc.description.abstract У дослідженні визначено економічне значення промислового маркетингу в умовах комплексного розвитку регіонів, а також обгрунтовані проблеми управління промисловим маркетингом в межах ринкової кризи та необхідності підвищення інноваційно-маркетингової діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Донецький державний університет управління uk_UA
dc.subject регіон uk_UA
dc.subject ринкова криза uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject промисловість uk_UA
dc.subject region uk_UA
dc.subject crisis of the market uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject industry uk_UA
dc.title Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу