DSpace Repository

Корпоративно-соціальна відповідальність і соціально-етичний маркетинг: проблема взаємодії в сфері бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Іванов, С.В.
dc.contributor.author Ivanov, S.
dc.date.accessioned 2020-11-13T22:04:27Z
dc.date.available 2020-11-13T22:04:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Іванов С.В. Корпоративно-соціальна відповідальність і соціально-етичний маркетинг: проблема взаємодії в сфері бізнесу / С.В. Іванов // Економічний простір. – 2018. - № 133. – С. 166–182. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.242: 323.382: 339.18
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5327
dc.description It has been established that today the concepts and tools of social and ethical marketing in the practice of corporate social responsibility are not used in full. The purpose of the study is to consider the methodological tools of social and ethical marketing and methods of increasing the efficiency and motivation of business to corporate social cooperation in the business. The methodological basis of the research is the development of methodological provisions of the theory of social marketing and corporate responsibility of business in conditions of economic management in market environment. The main elements of social marketing and positioning of corporate social responsibility within the framework of the mechanism of coordination of interests of society, business and market have been revealed. The mechanism of realization of the methodology of social and ethical marketing to the basis of corporate social responsibility of business within the framework of the competitive market in the sphere of consumer goods and services is developed. It has been determined that the social and ethical mission is to meet not only the material but also the spiritual needs of end users by introducing the socio-ethical concept of marketing in the production processes in a competitive market, the use of marketing tools in the process of implementing corporate social responsibility, as well as implementing socially significant goods and services in order to ensure the prosperity and progress of society, taking into account the social factors of the external and internal business environment. uk_UA
dc.description.abstract Встановлено, що на сьогодні концепції та інструментарій соціально-етичного маркетингу у практиці корпоративно-соціальної відповідальності використовується не в повному обсязі. Метою дослідження є розгляд методологічного інструментарію соціально-етичного маркетингу і методи підвищення ефективності і мотивації бізнесу до корпоративного соціального співробітництва в сфері бізнесу. Методологічною основою дослідження є розробка методологічних положень теорії соціального маркетингу та корпоративної вiдповiдальностi бізнесу в умовах управління економікою в ринковому середовищі. Розкрито основні елементи соціального маркетингу та позиціонування корпоративно-соціальної відповідальності у рамках механізму узгодження інтересів суспільства, бізнесу та ринку. Розроблено механізм реалізації методології соціально-етичного маркетингу до основи корпоративносоціальної відповідальності бізнесу в рамках конкурентного ринку в сфері споживчих товарів і послуг. Визначено, що соціально-етична місія – це задоволення не тільки матеріальних, а й духовних потреб кінцевих споживачів шляхом впровадження соціально-етичної концепції маркетингу в процеси виробництва в умовах конкурентного ринку, застосування інструментарію маркетингу в процесі реалізації корпоративно-соціальної відповідальності, а також реалізації соціально значимих товарів і послуг з метою забезпечення процвітання і прогресу суспільства, з урахуванням соціальних факторів зовнішнього і внутрішнього середовища бізнесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject соціально-етичний маркетинг uk_UA
dc.subject принципи соціально-етичного маркетингу uk_UA
dc.subject система взаємодії та взаємовідносин сфери бізнесу uk_UA
dc.subject corporate social responsibility uk_UA
dc.subject socio-ethical marketing uk_UA
dc.subject principles of social and ethical marketing uk_UA
dc.subject system of interaction and relations of business sphere uk_UA
dc.title Корпоративно-соціальна відповідальність і соціально-етичний маркетинг: проблема взаємодії в сфері бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Сorporate-social responsibility and social-ethical marketing: problem of interaction in business sphere uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics