DSpace Repository

Вища освіта в глобалізованому світі: новітні тренди в управлінні, фінансуванні та забезпеченні якості

Show simple item record

dc.contributor.author Марченко, О.В.
dc.contributor.author Сидоренко, Н.С.
dc.contributor.author Marchenko, O.
dc.contributor.author Sydorenko, N.
dc.date.accessioned 2020-11-25T15:18:28Z
dc.date.available 2020-11-25T15:18:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Марченко О.В. Вища освіта в глобалізованому світі: новітні тренди в управлінні, фінансуванні та забезпеченні якості / О.В. Марченко, Н. С. Сидоренко // Економічний часопис-ХХІ. - 2019. - № 179 (9-10). – С. 53 – 65. uk_UA
dc.identifier.other УДК 378
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5395
dc.description У статті досліджено відмінності підходів до управління освітніми системами та їх фінансування у двох цивілізаційних вимірах – західному та східному. На прикладі окремих країн, умовно віднесених нами до цих, як досі вважалося, «полярних» груп, обґрунтовано тенденції розвитку вищої освіти в сучасному глобалізованому світі. Автори спростовують традиційні уявлення про західну та східну освітні моделі й доводять, що їх трансформація має «дзеркальний» характер: ознаки однієї моделі в сучасних умовах стають характерними для іншої. Чи з’явиться в результаті цих трансформацій універсальна й водночас дієва система вищої освіти, і чи дозволить це вирішити проблему гармонізації в просторі освіти духовного й матеріального при наростаючій дегуманізації суспільства? Автори статті представили свій погляд на означену проблематику. uk_UA
dc.description.abstract The article studies the distinction between the approaches to management of educational systems and their funding within two civilizational dimensions - the Western and the Eastern ones. Through the example of specific countries that have provisionally been referred to within the groups which were previously considered to be polarized we have attempted to substantiate the developmental trends of higher education in the contemporary globalized world. The authors refute the traditional perception of both the Western and the Eastern educational models and prove that their transformation has a mirror nature: attributes of one of the models in the contemporary conditions become characteristic of the other. Resulting from these transformations, will there emerge a universal and simultaneously effective system of higher education and will this allow us to solve the problem of harmonizing of the material and the spiritual within the educational dimension in the conditions of the growing dehumanization of society? The authors have provided their view on the solution of the mentioned scope of study within the present article. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject Higher Education uk_UA
dc.subject Western Model uk_UA
dc.subject Eastern Model uk_UA
dc.subject State uk_UA
dc.subject Private Expenditures on Education uk_UA
dc.subject Socio-cultural Factors uk_UA
dc.subject Economic Factors uk_UA
dc.subject вища освіта західного зразка uk_UA
dc.subject вища освіта східного зразка uk_UA
dc.subject державні витрати на освіту uk_UA
dc.subject приватні витрати на освіту uk_UA
dc.subject соціокультурні та економічні фактори трансформації вищої освіти uk_UA
dc.title Вища освіта в глобалізованому світі: новітні тренди в управлінні, фінансуванні та забезпеченні якості uk_UA
dc.title.alternative Higher education in the globalized world: modern trends in management, funding and quality assurance uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics