DSpace Repository

Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю

Show simple item record

dc.contributor.author Деркач, Л.М.
dc.contributor.author Литвиненко, Л.В.
dc.date.accessioned 2021-01-28T15:08:53Z
dc.date.available 2021-01-28T15:08:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Деркач Л.М. Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю / Л.М.Деркач, Л.В.Литвиненко // Міжнародні челпанівські психолого-педагогічні читання. - 2013. - Т. 2. - С. 194-201 uk_UA
dc.identifier.other удк 159.942.2
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5804
dc.description The given paper deals with the psychological conditions of formation and development of communicative competence in specialists of “Beauty salons” due to the means of emotional self-control which serves as the most important indicator of professional communication. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано умови формування та розвитку комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю, що є важливим показником рівня професійної комунікації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject сфера послуг uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject професійне спілкування uk_UA
dc.subject контактна зона uk_UA
dc.subject емоційний самоконтроль uk_UA
dc.subject комунікативні бар’єри uk_UA
dc.subject communicative competence uk_UA
dc.subject professional communication uk_UA
dc.subject contact zone, emotional self-control uk_UA
dc.subject communication barriers uk_UA
dc.subject service activities uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics