dc.contributor.author |
Деркач, Л.М.
|
|
dc.contributor.author |
Литвиненко, Л.В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-28T15:08:53Z |
|
dc.date.available |
2021-01-28T15:08:53Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Деркач Л.М. Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю / Л.М.Деркач, Л.В.Литвиненко // Міжнародні челпанівські психолого-педагогічні читання. - 2013. - Т. 2. - С. 194-201 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
удк 159.942.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5804 |
|
dc.description |
The given paper deals with the psychological conditions of formation and development of communicative competence in specialists of “Beauty salons” due to the means of emotional self-control which serves as the most important indicator of professional communication. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано умови формування та розвитку комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю, що є важливим показником рівня професійної комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
сфера послуг |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професійне спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
контактна зона |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний самоконтроль |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативні бар’єри |
uk_UA |
dc.subject |
communicative competence |
uk_UA |
dc.subject |
professional communication |
uk_UA |
dc.subject |
contact zone, emotional self-control |
uk_UA |
dc.subject |
communication barriers |
uk_UA |
dc.subject |
service activities |
uk_UA |
dc.title |
Формування комунікативної компетентності працівників сфери послуг за допомогою прийомів емоційного самоконтролю |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |