DSpace Repository

Багаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший план

Show simple item record

dc.contributor.author Кубецька, О.М.
dc.contributor.author Остапенко Т.М.
dc.date.accessioned 2021-03-21T20:24:00Z
dc.date.available 2021-03-21T20:24:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кубецька О.М. Багаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший план / О.М. Кубецька, Т.М. Остапенко // Протидія економічній злочинності: теоретичний, методичний та практичний аспект : матеріали всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 04 грудня 2020 р.). - Дніпро: ДДУВС, 2020. – С.76-78 uk_UA
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6031
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject мережевий маркетинг uk_UA
dc.subject спосіб роздрібної торгівлі uk_UA
dc.subject фінансова піраміда uk_UA
dc.title Багаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший план uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics