00 DSpace/Manakin Repository

Gender Differences In Development Of Explosive Power And Rapidity In Schoolchildren Aged 14-15 Years Old

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Joksimović, M.
dc.contributor.author Németh, Z.
dc.contributor.author Skrypchenko, I.
dc.contributor.author Trivun, M.
dc.contributor.author Pantović, M.
dc.contributor.author Йоксимович, М.
dc.contributor.author Немет, Ж.
dc.contributor.author Скрипченко, І.
dc.contributor.author Тривун, М.
dc.contributor.author Пантовіч, М.
dc.date.accessioned 2021-07-12T13:13:40Z
dc.date.available 2021-07-12T13:13:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Joksimovic M. Gender Differences In Development Of Explosive Power And Rapidity In Schoolchildren Aged 14-15 Years Old / M. Joksimovic, Z. Németh, I.Skrypchenko, M. Trivun, M. Pantovic // The Journal of International Anatolia Sport Science. - 2018. -Vol. 3. - No. 2. - P. 294-304 uk_UA
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6672
dc.description Першочерговим завданням фізичного виховання є гармонійний розвиток усіх антропологічних параметрів і особливості дітей. Знання рухових навичок учнів, чоловіків та жінок, безпосередньо пов'язане з наслідки занять фізичною культурою та розвиток індивідуальних рухових навичок. Мета цього дослідження полягало у визначенні відмінностей у кількісній моториці між хлопцями та дівчатами. Зразок включає населення 42 учнів початкових класів початкової школи Сербії у Східному Сараєво у віці 14 ± 0,5 років поділено на дві підкатегорії. Для оцінки використовували змінну варіацію стрибків у довжину (MDSM-cm) вибухової сили, тоді як для оцінки прискорення використовували змінний спринт на 30 метрів (MT30V-sec). Аналізуючи Т-тест, було виявлено статистично значущі відмінності між хлопцями та дівчатами. uk_UA
dc.description.abstract The primary task of physical education is the harmonious development of all anthropological parameters and characteristics of children. Knowing the motor skills of pupils, male and female, is directly related to the effects of physical education classes and the development of individual motor skills. The aim of this research was to determine the differences in the quantitative motor skills between boys and girls. The sample includes a population of 42 primary school students from primary school Serbia in East Sarajevo, aged 14 ± 0.5 years divided into two sub-categories. The variable long-jump variation (MDSM-cm) has been used to estimate the explosive power, while the variable 30 meters sprint (MT30V-sec) has been used to estimate the acceleration. By analyzing the T-test, statistically significant differences between boys and girls have been found. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher Університет ТД Орду Фізичне виховання та спорт у школах Кампус uk_UA
dc.subject testosteron uk_UA
dc.subject sex uk_UA
dc.subject step lenght uk_UA
dc.subject morphological characteristics uk_UA
dc.subject тестостерон uk_UA
dc.subject стать uk_UA
dc.subject довжина кроку uk_UA
dc.subject морфологічні характеристики uk_UA
dc.title Gender Differences In Development Of Explosive Power And Rapidity In Schoolchildren Aged 14-15 Years Old uk_UA
dc.title.alternative Гендерні відмінності у розвитку вибухової сили та швидкості у школярів у віці 14-15 років uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу