DSpace Repository

Modern approaches to foreign language remote teaching

Show simple item record

dc.contributor.author Kuzmenko, A.O.
dc.contributor.author Serdiuchenko, Yu.O.
dc.contributor.author Solodiuk, N.V.
dc.contributor.author Irchyshyna, M.V.
dc.contributor.author Railianova, V.E.
dc.contributor.author Kashyrina, I.O.
dc.contributor.author Yadlovska, O.S.
dc.contributor.author Biriukova, D.V.
dc.contributor.author Kovalchuk, O.S.
dc.contributor.author Кузьменко, А.О.
dc.contributor.author Сердюченко, Ю.О.
dc.contributor.author Солодюк, Н.В.
dc.contributor.author Ірчишина, М.В.
dc.contributor.author Райліанова, В.Є.
dc.contributor.author Каширіна, І.О.
dc.contributor.author Ядловська, О.С.
dc.contributor.author Бірюкова, Д.В.
dc.contributor.author Ковальчук, О.С.
dc.date.accessioned 2021-07-12T14:15:52Z
dc.date.available 2021-07-12T14:15:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Modern approaches to foreign language remote teaching : collective monograph / edited by A. O. Kuzmenko. – Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2020. – 176 p. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-397-226-8
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6673
dc.description Ідея дистанційного навчання не нова. Дистанційне навчання почало застосовуватися наприкінці 18 століття завдяки появі регулярної та надійної пошти, яку називали «заочною освітою». Пізніше, у 1950-х роках, дистанційна освіта вийшла на новий рівень завдяки радіо і телебаченню. У 1969 р. У Великобританії було засновано Відкритий університет, який став жорстокою моделлю організації дистанційного навчання для інших університетів світу. У наш час, завдяки рівню технологічного розвитку та швидкому підключенню до Інтернету, дистанційна освіта стає все більш популярною серед людей. Крім того, особливу увагу слід приділяти мобільному навчанню. Використання таких технічних засобів, як мобільні телефони, смартфони та планшети, чимало сприяє розвитку нового етапу дистанційної освіти uk_UA
dc.description.abstract The idea of remote teaching is not new. Remote teaching began to be used at the end of the 18thcentury due to the emergence of regular and reliable mail which was called ‘correspondence education’. Later, in the 1950s, remote education got to anew level with the radio and television. In1969, the Open University was founded in Great Britain which became abasic model in organizing remoteeducation process for other universities around the world. Nowadays, due to the level of technological development and fast Internet connection, remote education is becoming increasingly popular among people. In addition, special attention should be paid to mobile learning. The use of such technical means as mobile phones, smartphones and tablets contributes alot to the development of anew stage in remote education uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher Liha-pres uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject форми дистанційного навчання uk_UA
dc.subject організація навчання uk_UA
dc.subject методи дистанційного навчання uk_UA
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject метод CLIL uk_UA
dc.subject дистанційне викладання uk_UA
dc.subject управління часом uk_UA
dc.subject електронного навчання uk_UA
dc.title Modern approaches to foreign language remote teaching uk_UA
dc.title.alternative Сучасні підходи до дистанційного навчання іноземних мов uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics