00 DSpace/Manakin Repository

Critical and logical thinking formation as the educational competence in the modern training system for lawyers

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Holovina, O.
dc.contributor.author Kamenova, D.
dc.contributor.author Головіна, О.
dc.contributor.author Камєнова, Д.
dc.date.accessioned 2022-04-27T08:45:39Z
dc.date.available 2022-04-27T08:45:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Holovina O. Critical and logical thinking formation as the educational competence in the modern training system for lawyers / O. Holovina, D. Kamenova // Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2. – С. 25-37 uk_UA
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8243
dc.description На сучасному етапі розвитку перед освітою постає суспільний запит на формування висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, затребуваного в умовах глобального світу та глобального ринку праці. На цей час у світовій спільноті серед затребуваних компетентностей є компетентності, повʼязані із сприйняттям та обробкою інформації – пізнавальні компетентності: логічне та критичне мислення. Формування таких компетентностей є одним із завдань освіти, зокрема юридичної. Дослідження присвячено теоретичним, методичним та науково-практичним засадам формування логічного та критичного мислення як основних освітніх компетентностей сучасного фахівця. Таким чином, на сучасному етапі розвитку суспільства та з огляду на процес реформування освіти, що стає орієнтованою на комплексне формування як гармонійної особистості, так й фахівця-професіонала, пізнавальні компетентності є гостро затребуваними, зокрема, компетентності критичного та логічного мислення. Розробка та впровадження у навчальний процес прийомів, що формують навички аналізу та сприйняття інформації, здатність свідомо та самостійно міркувати над отриманою інформацією, ставити запитання, шукати аргументи, знаходити незалежні та релевантні рішення поставлених завдань – є нагальною потребою та, відповідно, стає основним завданням дисциплін як соціальногуманітарного профілю, так і фахових дисциплін за спеціальністю. Водночас для цілісного формування логічного мислення як компетентності, що дозволяє формувати, свідомо використовувати та вдосконалювати мисленєві операції, доцільно застосовувати спеціальну навчальну дисципліну “Логіка”, завдання якої безпосередньо полягають у формування логічної культури майбутнього фахівця. Проаналізувавши особливості формування логічного та критичного мислення при підготовці юристів, у результаті дослідження визначено науково-теоретичні засади та практичні шляхи реалізації досвіду формування означених компетентностей у студентів-юристів засобами навчальних дисциплін загальної підготовки, обґрунтовано необхідність впровадження спеціальних навчальних курсів (“Юридична логіка”, “Критичне мислення”) у сучасну систему підготовки юристів. У результаті проведеного дослідження висвітлено теоретичні засади та засоби формування пізнавальних компетентностей, запропоновано шляхи формування логічного та критичного мислення у майбутніх юристів. Розглянувши специфіку формування зазначених компетентностей, у висновках рекомендовано впровадження спеціальних навчальних курсів для сучасної підготовки майбутніх юристів. uk_UA
dc.description.abstract At the current stage of development, the education faces a social demand for the shaping of a highly qualified competitive specialist wanted in the global world and the global labor market. Nowoday, in the world community, competencies related to the perception and information processing such as logical and critical thinking (cognitive competencies) are the most popular ones. Such competencies shaping is one of the educational tasks, in particular legal education. The research deals with theoretical, methodical, scientific and practical principles of logical and critical thinking shaping as main educational competencies required for a modern specialist. As a result of the research the theoretical bases and means cognitive competences shaping have been covered, the ways of logical and critical thinking shaping of future lawyers have been suggested. The author has recommended the introduction of special training courses for future lawyers into the educational process considering the specifics of the competencies given above. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI :10.31733/2786-491X-2021-2-25-37;
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject logical thinking uk_UA
dc.subject educational competencies uk_UA
dc.subject methodology of critical thinking development uk_UA
dc.subject legal education uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject логічне мислення uk_UA
dc.subject освітні компетентності uk_UA
dc.subject методика розвитку критичного мислення uk_UA
dc.subject юридична освіта uk_UA
dc.title Critical and logical thinking formation as the educational competence in the modern training system for lawyers uk_UA
dc.title.alternative Формування критичного та логічного мислення як освітньої компетентності у сучасній системі підготовки юристів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу