Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/16689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДаценко, В.-
dc.contributor.authorХурдей, В.-
dc.contributor.authorКасян, С.-
dc.contributor.authorДзюба, Р.-
dc.contributor.authorПавловська, І.-
dc.contributor.authorІзовіта, А.-
dc.contributor.authorДронова, Т.-
dc.contributor.authorСеменова, Л.-
dc.contributor.authorМіщенко, Д.-
dc.date.accessioned2025-11-05T10:41:49Z-
dc.date.available2025-11-05T10:41:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМаркетинг сталого розвитку в зовнішньоекономічній діяльності: навч. посіб. / кол. авт. - Дніпро : УМСФ ; ДДУВС, 2025. - 440 с. - (серія «Митна політика»)uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-560-080-1-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/16689-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методологічні складові маркетингу сталого розвитку. Охарактеризовано особливості створення комплексу маркетингу сталого розвитку на ринках ЄС, маркетингове забезпечення зовнішньоекономічної діяльності у сфері сталого розвитку. Визначено сутнісні складові маркетингу стартап-проєктів у сфері сталого розвитку, маркетингу стартап-проєктів на високотехнологічних ринках. Надано увагу маркетинговим дослідженням у площині сталого розвитку, цифровим інструментам маркетингу сталого розвитку, інструментам відкритої науки задля маркетингу сталого розвитку, просування брендів у зовнішньоекономічній діяльності. Для здобувачів вищої освіти, викладачів, науковців, фахівців у сфері маркетингу. Навчальний посібник може використовуватися педагогічними працівниками та здобувачами освітніх кваліфікацій, які опановують компетентності навчального курсу та здобувають часткові кваліфікації з метою впровадження сучасних технологій та процедур міжнародного маркетингу сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетинг сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectкейсuk_UA
dc.subjectстартап-проєктuk_UA
dc.subjectпроєкти у сфері сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectOpen Scienceuk_UA
dc.titleМаркетинг сталого розвитку в зовнішньоекономічній діяльностіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники, навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет_Маркетинг_сталого розвитку.pdf4,64 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.