Короткий опис(реферат):
У статті визначено особливості використання інноваційних технологій у закладах вищої
освіти із специфічними умовами навчання (далі – ЗВО), їх застосування в основних видах
навчальних занять, окремих формах освітнього процесу, пошуку шляхів підвищення ефективності
проведення практичних занять з вогневої підготовки в ЗВО.
Проаналізовано та узагальнено передовий досвід використання інтерактивних і активних
методів навчання в освітньому процесі ЗВО з метою формування у студентів і курсантів
(далі – здобувачі) професійних компетентностей, розвитку проблемно-пошукового мислення,
пам’яті та уваги.
Проведено порівняльний аналіз ефективності використання традиційних та інноваційних
освітніх технологій, обґрунтовано доцільність їх використання на практичних заняттях з вогневої
підготовки.
На основі аналізу запропоновано використання до 30 % інтерактивних і активних методів
навчання на практичних заняттях з вогневої підготовки для сприяння переходу на багатосторонню
комунікацію з усіма учасниками освітнього процесу, поліпшення роботи в групах, активізації
дослідницької діяльності здобувачів.