Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пісоцька, К. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-26T09:16:43Z | |
dc.date.available | 2022-12-26T09:16:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Пісоцька К. Адміністративній примус в діяльності підрозділів ювенальної превенції Національної поліції України / К. Пісоцька // Організаційно-правове забезпечення функціонування підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України в умовах воєнного стану : матеріали Всеукр. кругл. столу (м. Дніпро, 3 черв. 2022 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2022. – С. 81-84 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10374 | |
dc.description.abstract | На сьогодні, кожна правова держава світу використовує примус як один із невід’ємних елементів у системі заходів управління, в тому числі і по відношенню до неповнолітніх. Але це не відміняє того, що в науковому середовищі існує проблематика застосування адміністративного примусу в діяльності ювенального поліцейського в сфері забезпечення прав і свобод дитини. Частина науковців вважають даний метод є недопустимим, адже здебільшого, суб’єктом впливу виступає дитина, що буде характеризуватися як юридичне насильство по відношенню до неповнолітнього. Інша частина наукової спільноти переконана – примус є допустимим і необхідним правовим знаряддям в забезпеченні правового порядку та захисті прав та інтересів громадян та дітей, зокрема. В адміністративній діяльності підрозділів ювенальної превенції метод адміністративного примусу також є одним із важливих методів діяльності. Та водночас серед усіх методів, в діяльності ювенального поліцейського, примус є правовим інструментом, що відноситься до найбільш жорстких засобів впливу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | адміністративний примус | uk_UA |
dc.subject | ювенальна превенція | uk_UA |
dc.title | Адміністративній примус в діяльності підрозділів ювенальної превенції Національної поліції України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |