Короткий опис(реферат):
Підготовка курсантів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання
потребує постійного вдосконалення. Сучасний поліцейський повинен володіти необхідними знаннями як і
нормативно-правових актів, так і мати відмінну фізичну підготовку. Ми вважаємо, шо цьому має сприяти
необхідне методичне забезпечення закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ, шляхом досконалого
опанування навчальної дисципліни під назвою спеціальна фізична підготовка, що є невід’ємною складовою
системи загальної підготовки поліцейських.
Варто відзначити, що спеціальна фізична підготовка – це комплекс заходів, спрямований на
формування та вдосконалення рухових умінь і навичок, розвиток фізичних якостей та здібностей поліцейського
з урахуванням особливостей його професійної діяльності [1, с. 145].
Загальний процес формування спортивно-фізичного потенціалу курсантів включає три основні етапи:
довузівська підготовка, навчальна підготовка і етап професійної діяльності [2, с. 50].
Таким чином, вважаємо за необхідне наголосити на тому, що для досягнення мети дослідження в
контексті визначення основних напрямів удосконалення фізичної підготовки майбутніх офіцерів в системі
вищої освіти МВС України необхідно:
1) удосконалення змісту та форм фізичної підготовки курсантів із урахуванням специфіки майбутньої
службової діяльності;
2) комплексування засобів фізичної, вогневої і тактико-спеціальної підготовки на основі удосконалення
міжпредметних зв’язків;
3) моделювання реальних умов та ситуацій професійної діяльності під час практичних занять з фізичної
підготовки [3, с. 51 -52].
З вищевикладеного випливає, що одним з найперспективніших напрямків з точки зору вирішення
поставлених перед вищими навчальними закладами МВС України завдань є використання спеціальних
комплексних засобів навчання, що дозволятимуть створювати належний рівень нервово-емоційного
напруження шляхом широкого використання різноманітних знижуючих факторів інтенсивного фізичного
навантаження.
Отже, узагальнюючи усе вищевикладене, слід наголосити на тому, що залучення курсантів до різних
видів військово-професійної та громадської діяльності передбачає вирішення різноманітних завдань і
професійних ситуацій із використанням спортивного та рухового обладнання, збагачення спортивного досвіду
та рухової активності, розвиток самостійності та ініціативи.