00 DSpace/Manakin Repository

Теоретичні підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деревянченко, Р.
dc.contributor.author Derevianchenko, R.
dc.date.accessioned 2024-10-23T07:33:16Z
dc.date.available 2024-10-23T07:33:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Деревянченко Р. Теоретично підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / Р. Деревянченко // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ: Науковий журнал. - 2024.- № 2 (129). - С.347-354. uk_UA
dc.identifier.uri http:// doi.org /10.31733/2078-3566-2024-2-347-354
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14447
dc.description.abstract Розглянуто підходи зарубіжних та вітчизняних науковців до проблем цінностей, смислу, ціннісно-смислової сфери та ціннісних орієнтацій науково-педагогічних працівників. Встановлено, що сучасні дослідження зв’язків між цінностями і смислами вказують на їхню взаємозалежність – вона розкривається в понятті ціннісно-смислової сфери особистості. Проаналізовано структуру ціннісно-смислової сфери особистості, що впливає на рівень розвитку особистості науково-педагогічного працівника, робить поведінку стійкою і сприяє адаптації до змін. Розглянуто сучасні підходи до поняття ціннісних орієнтацій, що розкривають змістовний бік спрямованості особистості науково-педагогічних працівників, допомагають самовизначитися та реалізуватися у професії. The article deals with the concept of «value-sense sphere» of scientific and pedagogical workers. The theoretical analysis of the concepts of «value» and «meaning», approaches of foreign and domestic scientists, philosophers and psychologists to their definition is carried out. The relationship between the definitions of "value" and «meaning», scientific positions on their correlation are considered. It is established that modern studies of the relationship between «values» and «meanings» indicate their interdependence – they are revealed in the concept of the value-sense sphere of personality, which affects the level of personality development of a scientific and pedagogical worker. The structure of the value-semantic sphere of personality is analysed, which is considered as an element in the personality system, making its behaviour stable and facilitating adaptation to changes in life. The modern approaches to the concept of value orientations are considered, which reveal the meaningful side of the orientation of the personality of scientific and pedagogical workers, help to self-determine and realise themselves in the profession. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject ціннісно-смислова сфера uk_UA
dc.subject ціннісно-смислові орієнтації uk_UA
dc.subject спрямованість uk_UA
dc.subject науково-педагогічні працівники uk_UA
dc.subject самоактуалізація uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject value-semantic sphere uk_UA
dc.subject value-semantic orientations uk_UA
dc.subject orientation uk_UA
dc.subject scientific and pedagogical workers uk_UA
dc.subject self-actualisation uk_UA
dc.subject higher education institutions uk_UA
dc.title Теоретичні підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Theoretical approaches of scientists to the problem of the valuesense sphere of scientific and pedagogical workers of higher education institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу