Короткий опис(реферат):
This article discusses the competence in the process of teaching foreign language
students. To date, knowledge of a foreign language is a competitive advantage, as it is considered as one of the most important criteria for employment. In this regard, one of the key problems of modern methods of teaching a foreign language is the formation of students' communicative competence. Despite the
significant number of works of theoretical and practical nature, many aspects of the formation of communicative competence of students in the process of teaching them foreign languages remain in the field of view of researchers.
Протягом останніх десятиліть все більш помітним став вплив процесу глобалізації на
ефективність процесів комунікації між представниками різних культур, що виявляється в
об'єднанні та єдності різних аспектів життєдіяльності людей – їх світосприйняття та світогляду,
політики та економіки, соціального життя та виробництва, науки та освіти, культури і мистецтва,
релігії та мови, спорту. На сьогоднішній день володіння іноземною мовою є значущою
конкурентною перевагою, оскільки воно розглядається в якості одного з найважливіших критеріїв
при працевлаштуванні. У цьому зв’язку однією з ключових проблем сучасної методики навчання
іноземній мові є формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечує можливість
участі особистості в міжкультурній комунікації. Незважаючи на значну кількість робіт
теоретичного та практичного характеру, присвячених цьому питанню, багато аспектів формування
комунікативної компетенції учнів у процесі їх навчання іноземним мовам залишаються
відкритими для дослідження. Слід також відзначити недостатню розробленість методичного
забезпечення процесу формування комунікативної компетенції учнів.
Про актуальність проблеми формування комунікативної компетенції учнів свідчить
достатня кількість дисертаційних досліджень останніх років, які присвячені даним питанням на
різних рівнях освіти – дитячий сад, школа, вуз та післявузовське навчання. Наукова новизна
результатів дослідження полягає в наступному: 1) визначена теоретико– методологічна основа рішень проблеми формування комунікативної компетенції учнів у процесі навчання іноземних мов; 2) у процесі дослідно-експериментальної роботи показано, що процес формування комунікативної компетенції учнів, що навчаються на уроках іноземної мови, плине більш успішно,
якщо в навчальному процесі використовуються інтерактивні методи навчання іноземних мов і спеціально розроблений методичний інструментарій, що включає завдання комунікативного характеру.