00 DSpace/Manakin Repository

The role of judicial examination in the investigation of the facts of torture

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Nykyforova, Olena
dc.contributor.author Никифорова, Олена
dc.date.accessioned 2024-12-24T12:19:14Z
dc.date.available 2024-12-24T12:19:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Nykyforova O. The role of judicial examination in the investigation of the facts of torture / O. Nykyforova // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs : Scientific Journal. - 2021. - Special Issue № 1 (113). - Р. 226-229. uk_UA
dc.identifier.uri http:// doi.org /10.31733/2078-3566-2021-5-226-229
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15641
dc.description.abstract The Istanbul Protocol has only been partially implemented in Ukraine. In its reports on the results of its visits to Ukraine, the European Committee for the Prevention of Torture called on the government to declare a policy of "zero tolerance" of torture and ill-treatment. [6] In April 2017, the National Preventive Mechanism against Torture announced its intention to promote the implementation of the document. This decision was made during a preparatory meeting before strategic planning. In the summer of 2017, the Ministry of Health announced the establishment of a working group to develop a medical standard. Конституція України закріплює, що людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Для забезпечення реалізації вказаних положень у нашій країні встановлено кримінальну відповідальність за катування. Проте заборона катувань обумовлює необхідність боротьби з ними не лише формальним прийняттям відповідних нормативних актів, але і реальним притягненням правопорушників до відповідальності. Покарання винних залежить від ефективної діяльності правоохоронних органів щодо виявлення та розслідування зазначених кримінальних правопорушень. Боротьба з указаним видом злочинів є досить складним напрямком діяльності правоохоронних органів, що обумовлюється кількома чинниками. По-перше, виявлення злочинів ускладнюється їх латентністю, оскільки катування нерідко вчиняють працівники правоохоронних органів і досить кваліфіковано приховують такі факти. По-друге, розслідування катувань може супроводжуватись значною протидією з боку корумпованих службових осіб [2]. По-третє, жертви катувань, вчинених близькими особами, часто замовчують чи перекручують обставини злочину через родинні стосунки та з інших причин. Вищевказане викликає неабияке занепокоєння, зважаючи на збільшення кількості заяв та повідомлень про жорстоке поводження та нелюдське насилля над особою. Половина кримінальних проваджень або закривається, або рішення залишається неприйнятим. Це викликає необхідність посилення боротьби з вказаним видом злочинів на практичному рівні, а також розроблення теоретичних положень щодо їх розслідування. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject Istanbul Protocol uk_UA
dc.subject torture uk_UA
dc.subject torture investigation uk_UA
dc.subject crime prevention uk_UA
dc.subject Стамбульський протокол uk_UA
dc.subject катування uk_UA
dc.subject розслідування катувань uk_UA
dc.subject профілактика злочинів uk_UA
dc.title The role of judicial examination in the investigation of the facts of torture uk_UA
dc.title.alternative Роль судової експертизи у дослідженні фактів катувань uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу