dc.description.abstract |
У статті досліджується специфічний дидактичний матеріал у викладанні гуманітарних дисциплін при підготовці правознавця, який обов'язково має бути представлений у межах загального історико-філософського підходу у викладанні філософії та дає можливість формувати категоріальне мислення майбутніх фахівців в галузі права. Проаналізовано специфічні особливості правознавчої діяльності під час навчання, яка є єдиним психічним і фізичним процесом, який конкретизується ознаками професіоналізму у сфері юриспруденції, – високою духовністю. Визначено, що тільки філософія як саморефлексія культури через світоглядну двійцю «я – світ» здатна привести мислення до меж, за якими знаходиться лише те, що називають етафізикою, яка є узагальненням у сфері невербального досвіду. Лише практична філософія як основа правознавчої діяльності з
потреби являється деонтологічною, а відповідно, припускає високий рівень духовності. Саме деонтологія робить філософський дискурс етичним. З’ясовано, що, основний чинник у викладанні гуманітарних дисциплін при підготовці правознавця – це не лише ознайомлення його з історико-філософським процесом у схематизованому виді, але і постійне виявлення деонтологічної складової кожного філософського вчення, починаючи з античності. Виділено важливий аспект, що деонтологічний контекст, в якості моделі «що мусить» яскраво представлений у філософських ученнях античності, християнської середньовічної культури, Нового часу. Акцентовано увагу, що саме аналіз деонтологічної складової кожного філософського вчення в історії філософської думки дозволить формувати світогляд майбутнього правознавця, розвивати його категоріальне мислення. Окрему увагу зосереджено на особливостях навчання працівників правоохоронних органів англійській мові та її особливостях у межах реформування поліції України, зокрема, надано характеристику рівня володіння англійською мовою працівниками поліції в Україні, здійснено порівняльний аналіз щодо рівнів володіння англійською в інших країнах та визначено основні шляхи підвищення ефективності навчання майбутніх правоохоронців. |
|