DSpace Repository

Training of disciplines of the humanitarian cycle of future law enforcement officers

Show simple item record

dc.contributor.author Kuzmenko, V.
dc.contributor.author Pakulova, T.
dc.contributor.author Nagorna, Yu.
dc.contributor.author Кузьменко, В.В.
dc.contributor.author Пакулова, Т.В.
dc.contributor.author Нагорна, Ю.А.
dc.date.accessioned 2019-01-10T09:25:45Z
dc.date.available 2019-01-10T09:25:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Kuzmenko V., Pakulova T., Nagorna Yu. Training of disciplines of the humanitarian cycle of future law enforcement officers / V. Kuzmenko, T.Pakulova, Yu.Nagorna // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. – 2018. – Special Issue № 2 (92). – P. 214-219 uk_UA
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/2337
dc.description.abstract The article deals with spiritual approach to teaching the humanities to futurelaw enforcement officers in terms of conducting sessions in philosophy and English.The theme is urgent as spirituality is transferred from the whole to its part, from the society to every concrete individual which is paid the utmost attention in the times of democratic society formation and police system reforming. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджується специфічний дидактичний матеріал у викладанні гуманітарних дисциплін при підготовці правознавця, який обов'язково має бути представлений у межах загального історико-філософського підходу у викладанні філософії та дає можливість формувати категоріальне мислення майбутніх фахівців в галузі права. Проаналізовано специфічні особливості правознавчої діяльності під час навчання, яка є єдиним психічним і фізичним процесом, який конкретизується ознаками професіоналізму у сфері юриспруденції, – високою духовністю. Визначено, що тільки філософія як саморефлексія культури через світоглядну двійцю «я – світ» здатна привести мислення до меж, за якими знаходиться лише те, що називають етафізикою, яка є узагальненням у сфері невербального досвіду. Лише практична філософія як основа правознавчої діяльності з потреби являється деонтологічною, а відповідно, припускає високий рівень духовності. Саме деонтологія робить філософський дискурс етичним. З’ясовано, що, основний чинник у викладанні гуманітарних дисциплін при підготовці правознавця – це не лише ознайомлення його з історико-філософським процесом у схематизованому виді, але і постійне виявлення деонтологічної складової кожного філософського вчення, починаючи з античності. Виділено важливий аспект, що деонтологічний контекст, в якості моделі «що мусить» яскраво представлений у філософських ученнях античності, християнської середньовічної культури, Нового часу. Акцентовано увагу, що саме аналіз деонтологічної складової кожного філософського вчення в історії філософської думки дозволить формувати світогляд майбутнього правознавця, розвивати його категоріальне мислення. Окрему увагу зосереджено на особливостях навчання працівників правоохоронних органів англійській мові та її особливостях у межах реформування поліції України, зокрема, надано характеристику рівня володіння англійською мовою працівниками поліції в Україні, здійснено порівняльний аналіз щодо рівнів володіння англійською в інших країнах та визначено основні шляхи підвищення ефективності навчання майбутніх правоохоронців.
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject the humanities uk_UA
dc.subject spirituality uk_UA
dc.subject law enforcement officer uk_UA
dc.subject transfer uk_UA
dc.subject deontology uk_UA
dc.subject гуманітарні науки uk_UA
dc.subject духовність uk_UA
dc.subject працівник правоохоронного органу uk_UA
dc.subject деонтологія uk_UA
dc.title Training of disciplines of the humanitarian cycle of future law enforcement officers uk_UA
dc.title.alternative Навчання дисциплін гуманітарного циклу майбутніх правоохоронців uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics