DSpace Repository

Conflicts arising during verbal communication between law enforcement officers and the public

Show simple item record

dc.contributor.author Kaznacheyev, D.
dc.contributor.author Tymofeyev, V.
dc.contributor.author Казначеєв, Д.
dc.contributor.author Тимофєєв, В.
dc.date.accessioned 2021-09-14T08:16:36Z
dc.date.available 2021-09-14T08:16:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Kaznacheyev D. Conflicts arising during verbal communication between law enforcement officers and the public / D. Kaznacheyev , V. Tymofeyev // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2020. - Special Issue № 1 (109). – P. 102-106 uk_UA
dc.identifier.other УДК 159:351
dc.identifier.uri http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6715
dc.description The article considers the problems that arise during the communication of law enforcement officers with the population and the key points of public confidence in law enforcement agencies. Here are the main provisions according to which the language behavior of a police officer during the performance of his duties should be based. The main provisions and recommendations are given, according to which the language behavior of a police officer when communicating with citizens should be based in order to avoid conflicts during the performance of his official duties to ensure public order and public safety. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядаються проблеми, що виникають під час комунікації правоохоронців з населенням та ключові пункти довіри населення до правоохоронних органів. Адже саме від роботи патрульної поліції у більшій мірі і залежить те, яким чином громадяни ставитимуться до правоохоронних органів в цілому, та поліції зокрема, що напряму впливає на бажання та готовність громадян допомагати правоохоронцям у випадку необхідності. Однією з актуальних проблем, що не дозволяє поліцейським під час виконання службових обов‘язків на достатньому рівні ефективно співпрацювати з населенням є проблема професійного спілкування патрульного із громадянами. Дотримання етичних норм під час спілкування працівників правоохоронних органів, та поліцейських зокрема, передбачено низкою законодавчих та відомчих нормативно-правових актів як на національному рівні так і в міжнародних документах, в яких прописані певні практичні рекомендації щодо культури спілкування працівників поліції з громадянами під час виконання ними своїх безпосередніх обов’язків щодо підтримання правопорядку. Розглядаються типи конфліктів в діяльності поліцейського при виконанні ним службових обов‘язків, їх характеристика та причини виникнення а також перешкоди для розвитку ефективного психологічного взаєморозуміння між правоохоронцями та громадянами. Визначаються основні показники довіри суспільства до працівників правоохоронних органів, що впливає на зниження рівня конфліктів під час виконання поліцейськими своїх обов‘язків щодо забезпечення публічного порядку та безпеки. Наведені основні положення та рекомендації, відповідно яких повинна ґрунтуватись мовна поведінка поліцейського при спілкуванні з громадянами з метою недопущення конфліктних ситуацій під час виконання ним службових обов’язків щодо забезпечення публічного порядку та публічної безпеки. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI: 10.31733/2078-3566-2020-5-102-106;
dc.subject поліцейський uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject службові обов’язки uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject policeman uk_UA
dc.subject conflict uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject job responsibilities uk_UA
dc.subject professional activity uk_UA
dc.title Conflicts arising during verbal communication between law enforcement officers and the public uk_UA
dc.title.alternative Конфлікти, що виникають під час вербального спілкування правоохоронців з населенням uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics