Короткий опис(реферат):
У статті на основі аналізу чинного законодавства та підзаконних нормативно-правових актів, що регламентують організацію професійного навчання поліцейських розглянуті проблемні питання вогневої підготовки поліцейських та їх психологічної готовності до застосування (використання) табельної вогнепальної зброї та запропоновані шляхи вдосконалення нормативно-правового забезпечення підготовки поліцейських. Заважено, що на сьогодні основний вектор розвитку країни направлений на вдосконалення та демократизацію суспільства, європейську інтеграцію, боротьбу антагоністичними проявами Російської федерації та внутрішніми проявами сепаратизму, одним із найважливіших напрямків діяльності держави є форсоване реформування сил сектору безпеки та оборони України. Одним із наріжних каменів реформування якого є професійне навчання поліцейських, як складової сектору безпеки. Формування професіоналізму поліцейського повинно базуватись на вивчені практичноорієнтованих дисциплін, таких як: вогнева підготовка; тактична підготовка; загальнопрофільна
підготовка (безпека життєдіяльності, домедична та психологічна підготовки); фізична підготовка,
які повинні підготувати майбутніх правоохоронців до виконання ними своїх службових обов’язків.
Резюмовано, що існує необхідність поєднання технічного навчання стрільбі, спрямованого на формування впевненості у своїх діях при веденні вогню в обмежений час, створення ситуативних сценаріїв з метою моделювання стресових (нестандартних) ситуацій, та стандартних завдань, що дозволяють не тільки практично вдосконалити навички стрільби, але й допомагають працівникам психологічно підготуватися до законного використання зброї у службовій діяльності. Ігнорування психологічної складової професійного навчання може призвести до того, що вся технічна підготовка залишатиметься неефективною, оскільки стресова ситуація зводить нанівець всі навички працівника, якщо він не може впоратися із собою та своїми тривогами.
Суть розробки, основні результати:
Based on the analysis of current legislation and bylaws regulating the organization of professional training of police officers, the article considers the problematic issues of fire training of police officers and psychological readiness to use firearms and suggests ways to improve the legal support of police training.