dc.contributor.author |
Бородулькіна, Т.О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T08:08:31Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T08:08:31Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип.9. – С. 25-31. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 37.015.3 + 159.9.072 |
|
dc.identifier.uri |
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7329 |
|
dc.description.abstract |
У статті наводяться основні результати психосемантичного аналізу емоційних та смислових характеристик ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
uk_UA |
dc.subject |
ставлення до викладачів |
uk_UA |
dc.subject |
психосемантичний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
смислове поле |
uk_UA |
dc.title |
Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |