dc.contributor.author |
Бородулькіна, Т.А.
|
|
dc.contributor.author |
Мордвинцева, М.В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T08:49:34Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T08:49:34Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Бородулькіна Т.А. Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку / Т.А. Бородулькина, М.В. Мордвинцева // Психолінгвістика: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. – С.18-28. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 159.9.072 |
|
dc.identifier.uri |
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7332 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено основні результати емпіричного дослідження змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у старших дошкільників. На основі проведеного теоретичного аналізу авторами
розроблений спосіб оцінки та аналізу змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у дітей старшого дошкільного віку. Виявлено, що найбільш впізнаваними для старших дошкільників є позитивні почуття та емоції («дружба», «любов», «радість», «веселощі»), а найменш впізнаваними – негативні («ревнощі», «заздрість», «відраза»). Старші дошкільники найчастіше описують знайомі для них емоції та почуття через дію.Отримані результати були застосовані у викладанні дисципліни «Методика викладання психології». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" |
uk_UA |
dc.subject |
уявлення |
uk_UA |
dc.subject |
емоція |
uk_UA |
dc.subject |
почуття |
uk_UA |
dc.subject |
старші дошкільники |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний словник |
uk_UA |
dc.subject |
уявлення про психічне |
uk_UA |
dc.subject |
уявлення про емоції та почуття |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання психології |
uk_UA |
dc.subject |
психологічні заняття для дошкільників |
uk_UA |
dc.title |
Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |