Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бородулькіна, Т.А. | |
dc.contributor.author | Мордвинцева, М.В. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T08:49:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-24T08:49:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бородулькіна Т.А. Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку / Т.А. Бородулькина, М.В. Мордвинцева // Психолінгвістика: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. – С.18-28. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 159.9.072 | |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7332 | |
dc.description.abstract | У статті представлено основні результати емпіричного дослідження змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у старших дошкільників. На основі проведеного теоретичного аналізу авторами розроблений спосіб оцінки та аналізу змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у дітей старшого дошкільного віку. Виявлено, що найбільш впізнаваними для старших дошкільників є позитивні почуття та емоції («дружба», «любов», «радість», «веселощі»), а найменш впізнаваними – негативні («ревнощі», «заздрість», «відраза»). Старші дошкільники найчастіше описують знайомі для них емоції та почуття через дію.Отримані результати були застосовані у викладанні дисципліни «Методика викладання психології». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" | uk_UA |
dc.subject | уявлення | uk_UA |
dc.subject | емоція | uk_UA |
dc.subject | почуття | uk_UA |
dc.subject | старші дошкільники | uk_UA |
dc.subject | емоційний словник | uk_UA |
dc.subject | уявлення про психічне | uk_UA |
dc.subject | уявлення про емоції та почуття | uk_UA |
dc.subject | методика викладання психології | uk_UA |
dc.subject | психологічні заняття для дошкільників | uk_UA |
dc.title | Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |