Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бородулькіна, Т.О. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T13:41:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-24T13:41:59Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бородулькіна Т.О. Вальдорфська педагогіка як здоров’язберігаюча та оздоровча освітня система / Т.О.Бородулькіна // Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів: матеріали Міжн. наук.-практ. конф. (м. Київ, 21 жовтня 2014 р.). – Запоріжжя, 2015. – С. 71-79. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7341 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається поняття "здоров'язберігаючі освітні технології"; описуються основні характеристики, принципи та групи здоров'язберігаючих освітніх технологій. Вальдорфська педагогіка представлена як цілісна освітня здоров'язберігаюча система, що базується на концепції салютогенезу. Ефективність вальдорфської педагогіки, її оздоровчий та терапевтичний характер підтверджуються науковими дослідженнями, проведеними у низці європейських країн та в Україні. Звертається увага на особистість вальдорфського вчителя як одного з головних факторів здорового розвитку дітей Висловлюється припущення, що організація психологічного супроводу дітей професійними психологами умовах вальдорфських навчальних закладів є зоною розвитку для вальдорфської педагогіки ХХІ ст. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаюча освітня система | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі освітні технології | uk_UA |
dc.subject | стан психічного здоров’я дітей | uk_UA |
dc.subject | терапевтичний ефект вальдорфської педагогіки | uk_UA |
dc.subject | психологічний супровід вальдорфських шкіл | uk_UA |
dc.title | Вальдорфська педагогіка як здоров’язберігаюча та оздоровча освітня система | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |