dc.contributor.author |
Бородулькіна, Т.О.
|
|
dc.contributor.author |
Межинська, Г.В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T14:38:01Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T14:38:01Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Бородулькіна Т.О. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі / Т.О. Бородулькіна, Г.В. Межинська // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип.15. – С.18-32. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 159.9.072 |
|
dc.identifier.uri |
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7343 |
|
dc.description.abstract |
У статті наводяться основні результати дослідження представленості емоційних станів людини в зовнішній українській рекламі, яку ми розглядаємо елементом життєвого простору людини і міста. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішня реклама |
uk_UA |
dc.subject |
образний канал реклами |
uk_UA |
dc.subject |
образ людини |
uk_UA |
dc.subject |
емоційні стани |
uk_UA |
dc.subject |
життєвий простір людини і міста |
uk_UA |
dc.subject |
психосемантичний простір |
uk_UA |
dc.title |
Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |