DSpace Repository

Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі

Show simple item record

dc.contributor.author Бородулькіна, Т.О.
dc.contributor.author Межинська, Г.В.
dc.date.accessioned 2021-12-24T14:38:01Z
dc.date.available 2021-12-24T14:38:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бородулькіна Т.О. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі / Т.О. Бородулькіна, Г.В. Межинська // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип.15. – С.18-32. uk_UA
dc.identifier.other УДК 159.9.072
dc.identifier.uri https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7343
dc.description.abstract У статті наводяться основні результати дослідження представленості емоційних станів людини в зовнішній українській рекламі, яку ми розглядаємо елементом життєвого простору людини і міста. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» uk_UA
dc.subject зовнішня реклама uk_UA
dc.subject образний канал реклами uk_UA
dc.subject образ людини uk_UA
dc.subject емоційні стани uk_UA
dc.subject життєвий простір людини і міста uk_UA
dc.subject психосемантичний простір uk_UA
dc.title Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics