Короткий опис(реферат):
У статті показано, що фахові компетентності бакалаврів з психології та необхідність їх формування в період професійного навчання – це вимога до становлення особистості стосовно самовдосконалення, здатності до самоорганізації, швидко адаптуватися до умов, що змінюються. В статті підкреслено, що компетентна людина завжди є суб’єктом власної життєдіяльності. Їй, разом із знаннями й уміннями, необхідними для виконання тієї чи іншої діяльності, притаманні спрямованість на досягнення високого
результату в цій діяльності, активна позиція, ясна орієнтація в соціальній взаємодії, відповідальність перед собою та соціальним оточенням. Проаналізовано освітньопрофесійні програми, які є нормативними документами закладів вищої освіти відповідно до Закону України «Про вищу освіту», визначено зміст навчання, обсяг кредитів необхідних для здобуття вищої освіти, перелік компетентностей фахівця випускника вищої школи. Зроблено відповідні висновки стосовно проблеми підготовки молодих спеціалістів рівня бакалавра, важливості їх професійної діяльності для оздоровлення психічного стану в суспільстві.