dc.contributor.author |
Сергієні, О.В.
|
|
dc.contributor.author |
Пріснякова, Л.М.
|
|
dc.contributor.author |
Матяш, М.М.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-17T10:39:14Z |
|
dc.date.available |
2022-01-17T10:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Сергієні О.В. Соціально-психологічна адаптація студентів різної професійної спрямованості до навчальної діяльності / Сергієні О.В., Пріснякова Л.М., Матяш М.М. // Topical issues of the development of modern science: the 7th International scientific and practical conference (March 11-13, 2020)/ - Sofia, 2020. - P. 405-413 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 159.9(075.8) |
|
dc.identifier.uri |
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7458 |
|
dc.description.abstract |
В результаті проведеного дослідження соціально-психологічної адаптації студентів-магістрів різної професійної спрямованості (психологів, як представників гуманітарних спеціальностей та будівельників – технічних) встановлено більш високий її рівень у майбутніх психологів. Разом з тим, студенти будівельники були більш налаштовані на успіхи в практичній професійній діяльності. Встановлений статистично значущий прямий зв’язок адаптації з самооцінкою та мотивацією до успіху, зворотній – з рівнем тривожності. Розроблені практичні рекомендації, спрямовані на підвищення рівня соціально-психологічної адаптації студентів як умови успішності їх навчальної діяльності в оволодінні майбутньою професією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-психологічна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
самооцінка |
uk_UA |
dc.subject |
тривожність |
uk_UA |
dc.subject |
спрямованість |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
психологи |
uk_UA |
dc.subject |
будівельники |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-психологічна адаптація студентів різної професійної спрямованості до навчальної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |