Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611
Назва: Методологічні стратегії дослідження освітнього простору
Автори: Марченко, О.В.
Бібліографічний опис: Марченко О.В. Методологічні стратегії дослідження освітнього простору: монографія / О.В. Марченко. – Дніпропетровськ : Інновація, 2012. – 350 с.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інновація
Ключові слова: філософія освіти
освітній простір
методологія дослідження освітнього простору
стратегії історичного осмислення освітнього простору
соціокультурна модернізація освіти
управління освітою
Короткий огляд (реферат): У науковій монографії здійснено всебічний аналіз буттєвих характеристик та репрезентацій освіти у культурі пізнього Модерну і на цій основі обґрунтовано визначальні ознаки, тенденції та закономірності трансформації вітчизняного освітнього простору в контексті соціокультурної динаміки суспільства. Для наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться проблемами освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611
ISBN: 978-966-8676-69-7
Розташовується у зібраннях:Монографії
МОНОГРАФІЇ тідп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МонографіяМАРЧЕНКО(1).pdf2,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.