Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611
Назва: | Методологічні стратегії дослідження освітнього простору |
Автори: | Марченко, О.В. |
Бібліографічний опис: | Марченко О.В. Методологічні стратегії дослідження освітнього простору: монографія / О.В. Марченко. – Дніпропетровськ : Інновація, 2012. – 350 с. |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Інновація |
Ключові слова: | філософія освіти освітній простір методологія дослідження освітнього простору стратегії історичного осмислення освітнього простору соціокультурна модернізація освіти управління освітою |
Короткий огляд (реферат): | У науковій монографії здійснено всебічний аналіз буттєвих характеристик та репрезентацій освіти у культурі пізнього Модерну і на цій основі обґрунтовано визначальні ознаки, тенденції та закономірності трансформації вітчизняного освітнього простору в контексті соціокультурної динаміки суспільства. Для наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться проблемами освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611 |
ISBN: | 978-966-8676-69-7 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії МОНОГРАФІЇ тідп |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МонографіяМАРЧЕНКО(1).pdf | 2,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.