Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKosychenko, O.-
dc.contributor.authorKlinytskyi, I.-
dc.contributor.authorКосиченко, О.-
dc.contributor.authorКлиницький, І.-
dc.date.accessioned2021-09-15T10:45:13Z-
dc.date.available2021-09-15T10:45:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKosychenko O. Features of the implementation of a public offer agreement In e-commerce in ukrainian, polish and russian law / O. Kosychenko, I. Klinytskyi // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2020. - Special Issue № 1 (109). – P. 133-138uk_UA
dc.identifier.otherUDC 347.45/.47-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6718-
dc.descriptionGiven the specifics of the provision of services and sales of goods on the Internet, the contract of public offer is the most common and close to the electronic format of the agreement. However, in Ukraine, the Russian Federation and the Republic of Poland, as in other countries, the use of this type of legal instruments has a number of problems related to the legal regulation and the procedure for concluding an agreement. This paper examines the main aspects of the legal implementation of public offer agreements in the above countries. Thus, the subject of the study is the contract of public offering as a legal phenomenon. The purpose of the work is to determine the main problems of concluding a public offer contract in electronic mode, and to find optimal solutions in the context of the stated issues, based on the legislation and practice of selected countries.uk_UA
dc.description.abstractВсесвітня мережа, розвиваючись стрімкими темпами, фактично відразу стала засобом для встановлення зв'язків між людьми, і в таких відносинах далеко не останнє місце займають послуги й товари. Необхідно відзначити, що з 90-х років ХХ століття, на тлі росту популярності Інтернет-технологій, суттєво розвивається напрямок економічних відносин в електронному середовищі - електронна комерція. Установлення комерційних відносин у мережі має ряд значимих переваг: швидкість - ухвалення рішення про угоду може займати секунди, а його акцептація (офіційне виявлення згоди) дуже часто обумовлюється виконанням декількох нескладних дій, що не вимагають істотних матеріальних витрат і займають дуже незначний проміжок часу; доступність - нині, виходячи з даних 2019 року опублікованих американською компанією Hootsuite, світовою мережею користуються близько 5 мільярдів 111 мільйонів людей. Це визначає великий ринок, який і визначає високу швидкість росту електронної комерції у світі (починаючи з 2016 року природній приріст користувачів всесвітньої павутини протягом наступних трьох років склав ~ 2 мільярди) [1]; опосередкована анонімність - умови здійснення угоди можуть обмежуватися тільки проведенням грошової транзакції або використання анонімних і умовне анонімних засобів розрахунку (криптовалюта, електронні грошові системи). Враховуючи певну специфіку надання послуг і реалізації товарів у мережі Інтернет, договір публічної оферти є найпоширенішим і наближеним до електронного формату способом закріплення угоди. Однак в Україні, у Російській Федерації й Республіці Польща, як і в інших країнах, використання цього виду правових інструментів має ряд проблем, пов'язаних із правовим регулюванням і процедурою укладення угоди. У даній роботі вивчені основні аспекти правової реалізації договорів публічної оферти в зазначені вище країнах. Таким чином, предметом дослідження виступає договір публічної оферти, як правове явище. Ціль роботи полягає у визначенні основних проблем укладання договору публічної оферти в електронному режимі, і в знаходженні оптимальних рішень у контексті заявленої проблематики, ґрунтуючись на законодавчій базі та практиці обраних країн.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: 10.31733/2078-3566-2020-5-133-138;-
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectдоговір публічної офертиuk_UA
dc.subjectправове регулюванняuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectелектронні грошові системиuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectagreement of public offeruk_UA
dc.subjectlegal regulationuk_UA
dc.subjectelectronic commerceuk_UA
dc.subjectelectronic cost systemsuk_UA
dc.titleFeatures of the implementation of a public offer agreement in e-commerce in ukrainian, polish and russian lawuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості реалізації договору публічної оферти в e-commerce в українському, польському і російському праві-
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2020. - Special Issue № 1
Косиченко О.О.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf871,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.