Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8532
Назва: Застосування маркетингових інструментів для оцінювання економічної безпеки підприємства
Автори: Одоєвцев, А.В.
Жигуліна, Я. О.
Бібліографічний опис: Одоєвцев А. В. Застосування маркетингових інструментів для оцінювання економічної безпеки підприємства / А. В. Одоєвцев, Я. О. Жигуліна // Економічна та інформаційна безпека: актуальні питання та інновації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 4 листопада 2021 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2021. – C.359-361
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: економічна безпека
економічна система
оцінка економічної безпеки підприємства
маркетингові методи оцінювання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8532
Розташовується у зібраннях:Економічна та інформаційна безпека: актуальні питання та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf708,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.