Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMozharovska, О.-
dc.contributor.authorМожаровська, О.-
dc.date.accessioned2022-12-06T13:26:16Z-
dc.date.available2022-12-06T13:26:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMozharovska О. Formation of professionally oriented foreign language communicative readiness of technical specialties students / О. Mozharovska // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs : Scientific Journal. - 2021. - Special Issue № 1 (113). – Р. 281-286uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10246-
dc.descriptionУ статті викладений погляд на необхідність формування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх фахівців технічного профілю. Розглянуті деякі аспекти даного поняття, що впливають на успішність процесу формування готовності до спілкування іноземною мовою. Розкривається сутність поняття готовності до будь- якої діяльності, зокрема професійно орієнтованого іншомовного спілкування. Детально розглядається проблема психологічної готовності як складного утворення і властивості особистості. Акцентується увага на основних складових готовності до діяльності. Проаналізовані праці з проблеми формування готовності людини до певної діяльності, зокрема, професіֺйно орієнтованого іншомовного спілкування; окреслена й змістовно обґрунтована проблема організації навчання професіֺйно спрямованої іноземної мови, формування комунікативної іншомовної компетентності майбутніх фахівців технічного профілю. Метою автора є експлікація змісту поняття «готовність». На підставі аналізу наукової літератури можна констатувати, що в психолого-педагогічній науці є різні дефініції поняття готовність до діяльності. Ураховуючи зміст діяльності, цілі, установки, потреби, суб’єкт діяльності, науковці витлумачують це поняття як особливий психічний стан, сукупність персональних якостей, особистісне утворення, яке спрямовує свідомість на виконання дії. Із поняттям професійної готовності нерозривно пов’язане поняття професіֺйної комунікативної компетентності, адже власне її формування в певній галузі є передумовою готовності до професійної діяльності. Комунікативну компетентність розглядаємо як сукупність знань, умінь і навичок, що охоплюють функції спілкування й особливості комунікаційного процесу (види та засоби спілкування). Отже, готовність до професіֺйно орієнтованого іншомовного спілкування – сформованість професіֺйних комунікативних іншомовних знань, що використовуються під час фахового спілкування. Автор визначає готовність як результат професіֺйної підготовки.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the opinion on the necessity of readiness formation of professionally oriented foreign language communication of future technical specialists. The essence of the concept of readiness for any activity, including professionally oriented foreign language communication is revealed. It is considered in detail the problem of psychological readiness as a complex education and individual traits. The article focuses on the main components of preparedness activities. It is summarized the scientists approaches to the interpretation of the concept of readiness as a result of future specialist training. The author analyzes different approaches to the definition of “readiness”. The article is devoted to the problem of formation of readiness for professional oriented foreign language communication of future specialists in technical educational establishments. Some aspects of this concept influencing formation process success of readiness for foreign language communication were examined.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectreadinessuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented foreign language communicationuk_UA
dc.subjectspecialistuk_UA
dc.subjectprofessional activitiesuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectформування готовностіuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване іншомовне спілкуванняuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectreadiness formationuk_UA
dc.titleFormation of professionally oriented foreign language communicative readiness of technical specialties studentsuk_UA
dc.title.alternativeФормування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування студентів технічних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2021. - Special Issue № 1 (113)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf902,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.