Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHalenko, Yu.-
dc.contributor.authorNikolajová Kupferschmidtová, E.-
dc.contributor.authorГаленко, Ю.-
dc.contributor.authorКупфершмідтова, Е.-
dc.date.accessioned2022-12-21T09:10:04Z-
dc.date.available2022-12-21T09:10:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationHalenko Yu. Methods of teaching foreign languages at police academies: Ukrainian and international experience / Yu. Halenko, E. Nikolajová Kupferschmidtová // Philosophy, Economics and Law Review. – 2022. – Volume 2, no. 1. – Р. 176-191uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10345-
dc.descriptionУ цій статті досліджуються різні особливості викладання іноземних мов, зокрема англійської, для курсантів закордонних поліцейських академій. Дослідження проводилось у формі опитування з урахуванням аспектів, які найбільше цікавлять автора серед поліцейських академій, які є членами Асоціації європейських поліцейських коледжів (АЄПК). У рамках проведеного дослідження проведено порівняльний аналіз методів і підходів до викладання іноземних мов у закордонних поліцейських академіях та університетах системи МВС України. Крім того, у статті розглядаються перспективи розвитку викладання не лише іноземних мов, а й профільних предметів англійською мовою в Україні в найближчій перспективі у зв’язку з посиленням інтернаціоналізації освіти, а також співпраці правоохоронних органів із міжнародними колегами у кримінальних провадженнях міжнародного характеру. Окрема частина статті – детальний опис методів та підходів до навчання іноземних мов в Академії поліції у Братиславі (Словаччина). Стаття пропонує як викладачам іноземних мов, так і профільних предметів найближчим часом розглянути зміни в методиці викладання в розрізі існуючих дисциплін та трансформацію підходів до навчання, що набуде міждисциплінарного характеру. Враховуючи це, викладачі профільних дисциплін мають почати впроваджувати англомовний аспект у викладанні профільних дисциплін, вивчати міжнародні практики в розрізі своїх дисциплін та розширювати міжнародні зв’язки з метою обміну професійним досвідом. Одночасно вчителі іноземної мови переглядають свій особистий підхід до викладання дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування», щоб актуалізувати зміст занять, а також оволодіти теоретичними знаннями з професійної діяльності поліції.uk_UA
dc.description.abstractThis article studies different peculiarities of teaching foreign languages, including English, to cadets of foreign police academies. The research was performed in form of the polling considering the aspects of the most interest for the author among police academies being members of the Association of European Police Colleges (АЕРС). In terms of the research conducted the comparative analysis of methods and approaches to teaching foreign languages in foreign police academies and universities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine system was performed. Besides, the article considers development perspectives in teaching not only foreign languages, but also profile subjects in English in Ukraine in the nearest future due to the intensification of education internationalization as well as law enforcements’ cooperation with their international colleagues in criminal proceedings of international character. A separate part of the article is more detailed description of methods and approaches to teaching foreign languages at the Academy of Police Force in Bratislava (Slovak Republic). The article suggests both teachers of foreign languages and of profile subjects to consider changes in teaching methods in terms of existing disciplines in the nearest future and transformation of approaches to teaching, which will become of interdisciplinary character. Considering this, teachers of profile disciplines should start introducing English language aspect in delivering specialized disciplines, study international practices in terms of their disciplines and widen international ties with the aim of exchanging professional experience. Simultaneously, foreign language teachers shall review their personal approach to delivering “Foreign Language of Professional Direction” discipline to make the content of their classes actual as well as master their theoretic knowledge in police professional activity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: 10.31733/2786-491X-2022-1-176-191;-
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectpolice academiesuk_UA
dc.subjectmethods of teachinguk_UA
dc.subjectapproaches to teachinguk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectполіцейські академіuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectпідходи до навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleMethods of teaching foreign languages at police academies: Ukrainian and international experienceuk_UA
dc.title.alternativeМетодика навчання іноземних мов у ВНЗ поліції: український та міжнародний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2022. - Volume 2, no. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf1,08 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.