Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10413
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестерцова-Собакарь, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-05T11:59:45Z | - |
dc.date.available | 2023-01-05T11:59:45Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Нестерцова-Собакарь О.В. Забезпечення захисту особи від насильства за ознакою статі (сексуального насильства) в умовах збройного конфлікту / О.В. Нестерцова-Собакарь // Захист прав та інтересів дітей і жінок в умовах воєнного стану : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 29 квіт. 2022 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2022. – С. 46-47 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10413 | - |
dc.description.abstract | Як сторона багатьох міжнародних конвенцій, які прямо або побічно забороняють сексуальне насильство, Україна взяла на себе зобов’язання та відповідальність за протидію таким небезпечним проявам. Будь-які акти сексуального насильства можуть виникати не лише у тих випадках, коли насильство скоюється за дозволом, згодою чи за підтримки держави, але й коли держава не здійснює політики попередження скоєння цих злочинів іншими особами. Відповідно, на Україну покладене зобов’язання не допускати вчинення таких злочинів за будь-яких умов. Більше того на Україну в особі уповноважених органів державної влади, місцевого самоврядування та інституцій громадянського суспільства покладено зобов’язання і щодо реагування на випадки такого насильства, у тому числі в умовах збройного конфлікту. Це означає, що якщо держава не здатна належним чином невідкладно, ефективно, незалежно, неупереджено та ретельно розслідувати та переслідувати злочини сексуального насильства та покарати винних осіб, вона буде нести міжнародну відповідальність. Окрім того, такі розслідування повинні здійснюватись таким чином, щоб враховувати всі гендерні та вікові аспекти, і брати до уваги питання конфіденційності, зокрема через можливі випадки повторної віктимізації в громаді чи навіть в родині потерпілих. Україна, задля виконання своїх міжнародних зобов’язань, прийняла Національний план дій щодо виконання Резолюції РБ ООН 1325 до 2025 року. Одна зі стратегічних цілей другого Національного плану передбачає забезпечення захисту від насильства за ознакою статі, сексуального насильства, як в умовах збройного конфлікту, так і в мирний час. У цьому матеріалі ми розглянемо можливі варіанти досягнення поставлених цілей, що стосуються питань сексуального насильства під час збройного конфлікту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | сексуальне насильство | uk_UA |
dc.subject | міжнародна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | попередження насильства за ознакою статі | uk_UA |
dc.subject | принцип недопущення дискримінації | uk_UA |
dc.subject | протидія домашньому насильству | uk_UA |
dc.subject | збройний конфлікт | uk_UA |
dc.title | Забезпечення захисту особи від насильства за ознакою статі (сексуального насильства) в умовах збройного конфлікту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Захист прав та інтересів дітей і жінок в умовах воєнного стану Нестерцова-Собакарь Олександра Володимирівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 556,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.