Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10491
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савіщенко, В. | - |
dc.contributor.author | Savishchenko, V. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-16T08:55:41Z | - |
dc.date.available | 2023-01-16T08:55:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Савіщенко В.М. Концепція реалізації студентоцентрованого підходу організації освітнього процесу в умовах воєнного стану / В.М. Савіщенко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 3 (118). – С. 303-312 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10491 | - |
dc.description | The article reveals the content and structure of implementing a student-centred approach to the organisation of the educational process under martial law. The developed Concept considers the factors of martial law, which negatively affect the functioning of higher education institutions. The fundamental principles of the development of the Concept are determined: the safety of the educational process, the use of health-preserving technologies, overcoming negative psycho-emotional states, increasing the responsibility and autonomy of the student, intensification of educational activities, and Ukrainiancentricity of education. A concept is a form of pedagogical design of a model of a student-centred pedagogical process of professional formation and development of students of higher education, built on the subject-subject interaction of all participants in the educational process and stakeholders. The practical purpose of the Concept involves training a new generation capable of producing a peoplecentred state, reviving the national spirit of Ukrainian law and culture, and being an active participant in Ukraine’s integration into the European and Euro-Atlantic community. The mechanism of development and implementation of the Concept is based on the three-dimensional system of social coordinates «person», «society», and «state». The triad of social priorities in the specified hierarchy transforms people-centrism into student-centrism. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст і структуру Концепції реалізації студентоцентрованого підходу організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. Розроблена Концепція враховує фактори воєнного стану, які негативно впливають на функціонування закладів вищої освіти. Засадами розробки Концепції визначені фундаментальні принципи: безпековість освітнього процесу, використання здоров’я зберігаючих технологій, подолання негативних психоемоційних станів, підвищення відповідальності та автономії студента, інтенсифікації навчальної діяльності, укроїноцентричність освіти. Концепція є формою педагогічного проєктування моделі студентоцентрованого педагогічного процесу професійного становлення та розвитку здобувачів вищої освіти, побудованого на суб’єкт – суб’єктній взаємодії усіх учасників освітнього процесу, стейкхолдерів. Практичне призначення Концепції передбачає підготовку нового покоління, здатного будувати людиноцентристську державу, відродити національний дух українського права, культуру, бути активним учасником процесу інтеграції України в європейське та євроатлантична співтовариство. Механізм розробки та впровадження Концепції ґрунтується на тривимірній системі соціальних координат «людина», «суспільство», «держава». Тріада соціальних пріоритетів у зазначеній ієрархії трансформує людиноцентризм у студентоцентризм. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | людиноцентристcька держава | uk_UA |
dc.subject | україноцентричність освіти | uk_UA |
dc.subject | студентоцентроване навчання і викладання | uk_UA |
dc.subject | принципи і механізм розробки Концепції | uk_UA |
dc.subject | модель реалізації Концепції | uk_UA |
dc.subject | особистість студента | uk_UA |
dc.subject | суб‟єкт – суб‟єктна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | типи та стилі навчання | uk_UA |
dc.subject | механізм врахування інтересів | uk_UA |
dc.subject | компетентності та результати навчання | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | внутрішнє забезпечення якості освіти | uk_UA |
dc.subject | concept | uk_UA |
dc.subject | human-centred state | uk_UA |
dc.subject | Ukrainian-centricity of education | uk_UA |
dc.subject | student-centred learning and teaching | uk_UA |
dc.subject | principles and mechanism of Concept development | uk_UA |
dc.subject | Concept implementation model | uk_UA |
dc.subject | student personality | uk_UA |
dc.subject | subject-subject interaction | uk_UA |
dc.subject | types and styles of knowledge | uk_UA |
dc.subject | a mechanism for taking into account interests | uk_UA |
dc.subject | competencies and results training | uk_UA |
dc.subject | educational program | uk_UA |
dc.subject | internal quality assurance of education | uk_UA |
dc.title | Концепція реалізації студентоцентрованого підходу організації освітнього процесу в умовах воєнного стану | uk_UA |
dc.title.alternative | The Concept of the implementation of the student-centered approach to the organization of the educational process under the conditions of the martial state. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 3 (118) Наукові статті НАУКОВІ СТАТТІ пп Савіщенко Вікторія Миколаївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
49.pdf | 919,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.