Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБегалієв, Є.-
dc.contributor.authorГлуховеря, К.-
dc.contributor.authorBegaliyev, Ye.-
dc.contributor.authorHlukhoveria, K.-
dc.date.accessioned2023-01-20T10:28:05Z-
dc.date.available2023-01-20T10:28:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБегалієв Є. Правові акти управління у публічній сфері / Є. Бегалієв, К. Глуховеря // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 3 (118). – С. 142-147uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10519-
dc.descriptionThe article is devoted to highlighting the essence of legal acts of management in the public sphere. The article examines theoretical approaches to defining the concepts of legal acts, their types, and demarcation criteria. Attention is drawn to the fact that the most common legal instrument of public administration is legal acts of management, which are considered differently in both legislation and science, there are many points of view regarding the definition of their concepts and content. Their definitions, which are given in judicial practice, in subordinate legal acts and scientific opinion, are very different. It turns out that this state of affairs is due primarily to the fact that the legislator does not define such concepts as legal acts of management, does not single out their system. Therefore, today, being the most widespread form of activity of both state authorities and local self-government, legal acts of management were and remain the subject not only of scientific discussions by specialists in constitutional and administrative law, theory of management, but also existing judicial practice, including as a result of insufficient legislative regulation. It is justified that in the science of administrative law there are still insufficiently elucidated questions regarding the content of legal acts of management that are adopted in the activity of public administration, the relevant categorical and conceptual apparatus needs to be improved and updated in accordance with the modern realities of public administration. It has been concluded that legal acts of management should be understood as tools of public administration, the features of which are the unilateral implementation of certain actions by authorized subjects of public administration, embodied in a certain legal form, aimed at fulfilling the tasks and powers of the body, in compliance with the established administrative procedure public authority and which entail legal consequences. At the same time, it should be noted that the tool of public administration is not only the legal act of management, but also the procedure of its adoption, the process of the implementation of authoritative management actions by authorized public authorities is of great importance. In the context of prospective scientific research, the issue of scientific understanding and legislative solution of improving the regulatory and legal regulation of administrative procedures for the adoption of legal acts of management is relevant, which will allow to overcome non-systematic and collisions in the activities of public administration in this area.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено сутність правових актів управління у публічній сфері. У статті розглянуто теоретичні підходи щодо визначення понять правові акти, їх видів, критеріїв розмежування. Зазначено, що найбільш поширеним юридичним інструментом діяльності публічної адміністрації є правові акти управління, які як у законодавстві, так і в науці, розглядаються по-різному, є багато позицій щодо визначення їх понять та змісту. Дуже різняться їх визначення, які надаються у судовій практиці, у підзаконних правових актах та науковою думкою. З’ясовано, що такий стан речей зумовлений насамперед тим, що законодавець не наводить визначення таких понять, як правові акти управління, не виокремлює їх систему. Тому сьогодні, будучи найпоширенішою формою діяльності як органів державної влади, так і місцевого самоврядування, правові акти управління були і залишаються предметом не тільки наукових дискусій фахівців конституційного та адміністративного права, теорії управління, але й судової практики, що є, зокрема, наслідком недостатнього законодавчого регулювання. Обґрунтовано, що в науці адміністративного права все ж залишаються недостатньо висвітлені питання щодо змісту правових актів управління, які ухвалюються у діяльності публічної адміністрації, потребує удосконалення і оновлення відповідний категоріально-понятійний апарат відповідно до сучасних реалій діяльності публічної адміністрації. Зроблено висновок, що під правовими актами управління треба розуміти інструменти діяльності публічної адміністрації, особливості яких полягають у здійсненні в односторонньому порядку з дотриманням встановленої адміністративної процедури певних дій уповноваженими суб’єктами публічної адміністрації, втілених у певну правову форму, спрямованих на виконання завдань та повноважень органу публічної влади і які тягнуть за собою юридичні наслідки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectактиuk_UA
dc.subjectправові актиuk_UA
dc.subjectправові акти управлінняuk_UA
dc.subjectпублічна адміністраціяuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectactsuk_UA
dc.subjectlegal actsuk_UA
dc.subjectlegal acts of managementuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectpublic managementuk_UA
dc.titleПравові акти управління у публічній сферіuk_UA
dc.title.alternativeLegal acts of management in the public sphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 3 (118)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ тдп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf929,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.