Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSheviakov, Oleksiy-
dc.contributor.authorBurlakova, Irina-
dc.contributor.authorKornienko, Victoria-
dc.contributor.authorVakulik, Vyacheslav-
dc.contributor.authorSlavska, Yanina-
dc.contributor.authorOstapenko, Igor-
dc.contributor.authorGerasimchuk, Oleksandr-
dc.contributor.authorШевяков, Олексій-
dc.contributor.authorБурлакова, Ірина-
dc.contributor.authorКорнієнко, Вікторія-
dc.contributor.authorВакулик, В'ячеслав-
dc.contributor.authorСлавська, Яніна-
dc.contributor.authorОстапенко, Ігор-
dc.contributor.authorГерасимчук, Олександр-
dc.date.accessioned2023-10-06T09:06:17Z-
dc.date.available2023-10-06T09:06:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationSheviakov O. Psychoprophylaxis of the professional training crisis / O. Sheviakov, I. Burlakova, V. Kornienko, V. Vakulik, Ya. Slavska, I. Ostapenko, O. Gerasimchuk // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120). – С. 317-324uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2022-5-317-324-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11676-
dc.description.abstractУ статті визначено основні підходи до психологічного забезпечення процесу попередження кризи професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Схарактеризовано чинники кризи професійної підготовки здобувачів ветеринарно-медичних спеціальностей. Розглянуто особливості системної структури психічних явищ та концепції психологічного забезпечення процесу психопрофілактики. Наголошено на необхідності впровадження системного підходу на основі емпіричних даних, що включає дослідження, спрямовані на гармонізацію психологічного стану. Емпіричне дослідження виявило особливості соціального функціонування здобувачів ветеринарних та медичних спеціальностей. Існують відмінності у психологічному самопочутті фахівців таких спеціальностей: для них характерне переважання інтересу до історії медицини, що відображає їхній інтерес до професії, захоплення нею; у період кризи самооцінка та локус контролю досягають значень показників, що свідчать про неадекватну оцінку та невміння використовувати власні сили для досягнення мети. Психологічний супровід професійної адаптації передбачає визначення обсягу, якості та форми надання психологічної інформації про організацію, специфіку її діяльності, різноманітні послуги, про колектив, його структуру, традиції, групові норми та соціальні очікування. Проведені досліди дозволяють зробити попередні висновки: професійне становлення студентів супроводжується критичними моментами, найскладнішим з яких є криза професійної підготовки, яка припадає на 3 курс. Надання психопрофілактичної допомоги студентам шляхом застосування запропонованого історико-наукового методу дозволяє запобігти вкрай негативним наслідкам, які можуть деформувати особистість. Відповідно, необхідний подальший розвиток і апробація істориконаукового методу психопрофілактики на ширшому фоні, щоб рекомендувати його використання викладачам і студентам. The article defines the main approaches to the psychological support of the process of preventing the crisis of professional training in higher education seekers. The factors of the crisis of professional training among applicants of veterinary and medical specialties are characterized. Features of the system structure of mental phenomena and the concept of psychological support of the process of psychoprophylaxis are considered. It is emphasized the need to implement a systematic approach based on empirical data, which includes research aimed at harmonizing the psychological state of drug addicts. Empirical research revealed the peculiarities of the social functioning of applicants for veterinary and medical specialties. There are differences in the psychological well-being of specialists of such specialties: they are characterized by a predominance of interest in the history of medicine, which reflects their interest in the profession, admiration for it; in the period of crisis, the self-esteem and locus of control indicators of achievers are such as to indicate inadequate assessment and inability to use their own strength to achieve the goal. Psychological support of professional adaptation during this period of time involves determining the volume, quality and form of providing information about the enterprise, farm, department, specifics of activity, various services, about the team, its structure, traditions, group norms, social expectations regarding the newcomer, etc. As a rule, such information comes to an adapting person in one form or another, in sufficient or excessive amounts, but without any scientific justification. The above experiments conducted by us allow us to draw preliminary conclusions. Indeed, the professional formation of students is accompanied by critical moments, the most difficult of which is the crisis of professional training, which falls on the 3rd year. Providing psychoprophylactic help to students, by applying the proposed historical-scientific method, allows to prevent extremely negative consequences that can deform the personality. Accordingly, further development and testing of the historical-scientific method of psychoprophylaxis against a wider background is needed to recommend its use to teachers and students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectпсихопрофілактичний потенціалuk_UA
dc.subjectпсихологічний станuk_UA
dc.subjectкандидати на ветеринарно-медичні спеціальностіuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectметодичний підхідuk_UA
dc.subjectпсихологічний супровідuk_UA
dc.subjectpsychoprophylactic potentialuk_UA
dc.subjectpsychological stateuk_UA
dc.subjectcandidates for veterinary and medical specialtiesuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectmethodical approachuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.titlePsychoprophylaxis of the professional training crisisuk_UA
dc.title.alternativeПсихопрофілактика кризи професійної підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120)
Бурлакова І.А.
Корнієнко Вікторія Володимирівна
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп
Славська Я.А.
Шевяков Олексій Володимирович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49.pdf876,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.