Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKurinnyy, Yevhen-
dc.contributor.authorКурінний, Євген-
dc.date.accessioned2023-10-20T12:36:22Z-
dc.date.available2023-10-20T12:36:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKurinnyy Ye. Features of the broadcasting model in Ukraine / Ye. Kurinnyy // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120). – С. 79-86uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2022-5-79-86-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11730-
dc.description.abstractРозглянуто питання особливостей моделі телерадіомовлення в Україні. Пропонується власне визначення зазначеної моделі, як узагальненої уяви про типову структуру організації та функціонування телебачення та радіо в нашій державі, що характеризується відповідними системою, структурою, динамікою та контролем з боку держави, а також метою своєї діяльності – повного та своєчасного задоволення суспільних потреб у сфері надання інформаційних послуг новинного, освітньо-пізнавального, виховного, мистецько-культурного, спортивного та розважального характеру. Наголошується, що для теперішньої України найбільше підходить модель телерадіомовлення, що за своїми ключовими характеристиками схожа з відповідною конструкцією Франції. Основними аргументами на користь цієї пропозиції виступають: висока питома вага суспільного мовника у структурі масмедіа цієї країни, що підтверджує належну якість та популярність його інформаційного контенту серед французьких громадян; негативний досвід домінування донедавна в Україні приватних телеканалів та радіостанцій, функціонування яких переважно гальмувало втілення державної інформаційної політики, надавало пріоритет реалізації бізнесових та політичних інтересів їх власників – представників великого бізнесу (олігархів); об’єктивна необхідність у тривалому перехідному періоді післявоєнної роботи вітчизняного телерадіомовлення, яке краще здійснювати без переваги приватних складових у відповідній моделі. Констатується, що для реалізації завдань і функцій, досягнення високих стандартів роботи медіа, що запровадженні у розвинутих демократичних країнах, необхідно зважати на ті особливості, які характеризують модель телерадіомовлення в Україні, серед яких головними є: робота в умовах особливого періоду, що настав з 24 лютого 2022 після розширеної збройної агресії рф, що характеризується наявністю окремих елементів воєнної цензури та згортанням роботи значної частини приватних телеканалів і радіостанцій; домінування у теле- та радіо ефірах інформаційної політики держави контрзаходів інформаційній війні, що здійснюється країною-агресором; пріоритетність новинної складової в інформаційному контенті під час війни, що має бути підсилена патріотично-виховними та інтеграційно-об’єднуючими компонентами впливу на українських громадян; готовність у післявоєнний час до здійснення реформування усього українського інформаційного простору в цілому та його невід’ємної складової – моделі телерадіомовлення зокрема, з обов’язковим усуненням причин допущення помилок у довоєнній інформаційній політиці. The article deals with an actual problem – the peculiarities of the television and radio broadcasting model in Ukraine. Issues of the history of the formation of radio and television in our country, as well as individual issues of legislative regulation of this sphere, were considered. The structural features of the mentioned model are noted, and an own version of its definition is proposed. The relevant structure of the organization and functioning of French broadcasting was analyzed and the possibility of taking into account the experience of this country in the domestic media sphere was emphasized. A list of the main features of the broadcasting model in Ukraine is provided. It is concluded that in order to implement the tasks and functions, to achieve high standards of media work introduced in developed democratic countries, it is necessary to take into account those features that characterize the model of television and radio broadcasting in Ukraine, among which the main ones are: work in the conditions of a special period that began with February 24, 2022 after the extended armed aggression of the russian federation, characterized by the presence of certain elements of military censorship and the curtailment of the work of a large part of private TV channels and radio stations; the dominance of the state’s information policy on countermeasures to the information war carried out by the aggressor country in the TV and radio broadcasts; the priority of the news component in the information content during the war, which should be strengthened by patriotic-educational and integration-unifying components of influence on Ukrainian citizens; readiness in the post-war period to carry out the reform of the entire Ukrainian information space in general and its integral component – the television and radio broadcasting model in particular, with the mandatory elimination of the reasons for making mistakes in the pre-war information policy.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectтелерадіомовленняuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.subjectособливий періодuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectbroadcastinguk_UA
dc.subjectmediauk_UA
dc.subjectspecial perioduk_UA
dc.subjectreformationuk_UA
dc.titleFeatures of the broadcasting model in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості моделі телерадіомовлення в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2022. - Special Issue № 1 (120)
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf859,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.