Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТищенкова, Ірина-
dc.contributor.authorTyshchenkova, Iryna-
dc.date.accessioned2024-01-31T14:23:26Z-
dc.date.available2024-01-31T14:23:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТищенкова І. Практика надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства міграційною службою України / І. Тищенкова // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2023. - № 3 (124). – С. 180-184uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-3-180-184-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12172-
dc.description.abstractНадано характеристику діяльності Державної міграційної служби України щодо надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства. Наведено основні аспекти надання електронних послуг у сфері міграційних процесів та їх нормативно-правове закріплення на законодавчому рівні, де охарактеризовані основні нормативно-правові акти, що стосуються роботи Державної міграційної служби в Україні. Особливе місце в процесі адміністративної реформи посідають адміністративні послуги, бо від того, наскільки ефективно працює зазначена сфера, залежить рівень взаємовідносин між державою та народом, стан забезпечення прав та свобод людини. Треба зазначити, що орієнтовані на людей моделі обслуговування громадян давно запроваджені в розвинутих країнах Європи. На сьогодні адміністративно-послуговий урядовий портал не може похвалитися бездоганною роботою цілісної системи надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства у режимі онлайн і навіть окремих її складових, якщо, наприклад, йдеться про видачу результатів у вигляді відсилання електронного документа на електронну пошту замовника. На сьогодні електронний уряд виконує більшою мірою презентаційну та інформаційно-аналітичну функції, відіграючи допоміжну роль під час панування традиційних технологій управління. Реалізація рішення є одним із головних етапів у процесі реалізації прав та обов’язків громадян, під час якого досягає логічного завершення вся діяльність, пов’язана з наданням електронних послуг у сфері міграції та громадянства. Суб’єкти державного управління повинні здійснювати загальні дії, створюючи оптимальні умови для ухвалення своєчасних і правильних рішень. Від його дій залежить ефективне здійснення прав громадянина та виконання ним своїх обов’язків у сфері міграційних процесів. The scientific article is devoted to the characterization of the State Migration Service of Ukraine's activities in the field of electronic services in the field of migration and citizenship. The author presents the main aspects of providing electronic services in the field of migration processes and their legal and regulatory consolidation at the legislative level, and describes the main legal acts relating to the work of the State Migration Service in Ukraine. The desire to build a new model of public administration in Ukraine must be supported by effective measures to reform the system of executive, state and other authorities. Administrative services play a special role in the administrative reform process. After all, the level of relations between the state and the people, the state of human rights and freedoms depends on how effectively this sector works. It should be noted that people-oriented models of citizen service have long been implemented in developed European countries. Today, unfortunately, the administrative and service portal of the government cannot boast of the flawless operation of the integral system of online electronic services in the field of migration and citizenship, or even its individual components, if, for example, it is a question of issuing results in the form of sending an electronic document to the customer's e-mail. Currently, e-government performs mostly presentation and information-analytical functions, playing a supporting role in the dominance of traditional management technologies. Implementation of the solution is one of the key stages in the process of exercising the rights and obligations of citizens, during which all activities related to the provision of electronic services in the field of migration and citizenship reach their logical conclusion. Public administration entities must carry out general actions, creating optimal conditions for making timely and correct decisions. The effective exercise of citizens' rights and fulfillment of their duties in the field of migration processes depend on their actions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectадміністративні послугиuk_UA
dc.subjectміграціяuk_UA
dc.subjectміграційна політикаuk_UA
dc.subjectДержавна міграційна службаuk_UA
dc.subjectелектронні послугиuk_UA
dc.subjectгромадянствоuk_UA
dc.subjectadministrative servicesuk_UA
dc.subjectmigrationuk_UA
dc.subjectmigration policyuk_UA
dc.subjectState Migration Serviceuk_UA
dc.subjectelectronic servicesuk_UA
dc.subjectcitizenshipuk_UA
dc.titleПрактика надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства міграційною службою Україниuk_UA
dc.title.alternativePractice of providing electronic services in the field of migration and citizenship by the State Migration Service of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 3 (124)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ тдп
Тищенкова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf302,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.