Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShcherbachenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorSliusarenko, Anna Diana-
dc.contributor.authorArtyukhov, Artem-
dc.contributor.authorЩербаченко, Вікторія-
dc.contributor.authorСлюсаренко, Анна Діана-
dc.contributor.authorАртюхов, Артем-
dc.date.accessioned2024-02-08T15:19:46Z-
dc.date.available2024-02-08T15:19:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationShcherbachenko V. Recommendations on compulsory online learning for educational institutions during wartime on the basis of the best international practices / V. Shcherbachenko, A. D. Sliusarenko, A. Artyukhov // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 2. – С. 122-136uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-2-122-136-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12249-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to research and summarize the best international experience for the development of recommendations for compulsory online education in Ukraine. To achieve this goal, a detailed analysis of a number of scientific publications devoted to the study of advanced distance learning practices among countries that faced similar challenges due to military conflicts or a global pandemic was conducted. Various aspects were investigated, including the structure and content of distance learning, the development of technological platforms for the educational process, ensuring the physical and psychological safety of participants in the educational process, as well as the development of innovative approaches to learning and developing the competencies of students and pupils. As a result of the analysis, key aspects and directions were identified that can contribute to the successful implementation of the set goal. The experience of such advanced countries as Israel, South Korea, Singapore, Finland and Estonia was studied. Areas for improving the process of forced online education and the future educational process in Ukraine as a whole have been identified. Based on the studied material, recommendations are given regarding possible future implementations in the education system of Ukraine. The need for a comprehensive approach to ensuring the identified aspects of education requires investments in the construction of protective structures, strengthening of the existing infrastructure and the creation of safe spaces for educational activities. Also, the need to equip the technical infrastructure for the effective implementation of distance learning was mentioned. This includes the development and maintenance of educational platforms, provision of Internet access, creation of online resources and availability of learning tools. The importance of creating psychological and professional support centers for students and teachers was outlined. The creation of education and management platforms could simplify the administrative complexities for education workers and establish communication between different stakeholders in education, including students, parents, teachers and senior management. The importance of introducing the subject of cyber security into the educational process from an early age was also noted. At the level of higher education, the need for a gradual shift from a teacher-centered approach to a student-centered approach, with an emphasis on the development of practical competencies and skills in students necessary for life in the real world, is becoming apparent. Мета цієї статті полягає у дослідженні та узагальненні найкращого міжнародного досвіду для розробки рекомендацій щодо вимушеного онлайн-навчання в Україні. Для досягнення зазначеної мети було проведено детальний аналіз ряду наукових публікацій, що присвячені вивченню передових практик дистанційного навчання серед країн, які зіткнулися зі схожими викликами через військові конфлікти або глобальну пандемію. Було досліджено різні аспекти, включаючи структуру та зміст дистанційного навчання, розробку технологічних платформ для освітнього процесу, забезпечення фізичної та психологічної безпеки учасників навчального процесу, а також розробку інноваційних підходів до навчання та розвитку компетенцій учнів та студентів. У результаті проведеного аналізу було визначено ключові аспекти та напрямки, які можуть сприяти успішній реалізації поставленої мети. Досліджено досвід таких передових країн як Ізраїль, Південна Корея, Сінгапур, Фінляндія та Естонія. Виявлено напрямки, за якими можна покращити процес вимушеного онлайн-навчання та майбутнього освітнього процесу в Україні в цілому. На основі вивченого матеріалу надано рекомендації, щодо можливих майбутніх впроваджень в систему освіти України. Необхідність комплексного підходу до забезпечення виявлених аспектів навчання потребує інвестицій у будівництво захисних споруд, укріплень наявної інфраструктури та створення безпечних просторів для освітньої діяльності. Також, було зазначено про необхідність оснащення технічної інфраструктури для ефективного впровадження дистанційного навчання. Це включає розробку та підтримку освітніх платформ, забезпечення доступу до Інтернету, створення онлайн-ресурсів та доступність інструментів для навчання. Була окреслена важливість створення центрів психологічної та професійної підтримки для студентів та вчителів. Створення освітніх та управлінських платформ могло б спростити адміністративні складнощі для працівників сфери освіти та налагодити зв’язок між різними стейкхолдерами у сфері освіти, у тому числі учнями, батьками, вчителями та вищим керівництвом. Також було зазначено важливість впровадження предмету кібербезпеки в освітній процес змалечку. На рівні вищої освіти стає очевидною потреба поступового зміщення підходу, орієнтованого на викладача до підходу, орієнтованого на студента, з акцентом на розвитку практичних компетенцій і навичок у студентства, необхідних для життя у реальному світі.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectmilitary conflictuk_UA
dc.subjectcompulsory online learninguk_UA
dc.subjecteducation systemuk_UA
dc.subjectcybersecurityuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjecteducational programmesuk_UA
dc.subjecteducational initiativesuk_UA
dc.subjectвійськовий конфліктuk_UA
dc.subjectвимушене онлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectкібербезпекаuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectосвітні програмиuk_UA
dc.subjectосвітні ініціативиuk_UA
dc.titleRecommendations on compulsory online learning for educational institutions during wartime on the basis of the best international practicesuk_UA
dc.title.alternativeРекомендації щодо вимушеного онлайн-навчання для закладів освіти в період війни на основі кращих світових практикuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2023. - Volume 3, no. 2.
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf1,09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.