Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12488
Назва: Спортивний менеджмент і маркетинг в контексті викликів глобального розвитку сучасного суспільства
Інші назви: Sport’s management and marketing in the context of the challenges of global development of modern society
Автори: Вознюк, К. Г.
Voznyuk, K. G.
Бібліографічний опис: Вознюк К. Г. Спортивний менеджмент і маркетинг в контексті викликів глобального розвитку сучасного суспільства / К. Г. Вознюк // Фізична культура в університетській освіті: світова практика та сучасні тренди: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 13 квіт. 2023 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 201-203
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: спорт
менеджмент
маркетинг
суспільство
спортивні змагання
sport
management
marketing
society
sports competitions
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12488
Розташовується у зібраннях:Вознюк К.Г.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Фізична культура в університетській освіті: світова практика та сучасні тренди

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf627,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.