Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12636
Назва: The media influence on the audience: absolute or relative?
Інші назви: Вплив ЗМІ на аудиторію: абсолютний чи відносний?
Автори: Декусар, Г.
Dekusar, G.
Бібліографічний опис: Декусар Г. The media influence on the audience: absolute or relative? / Г. Декусар // Мова і право : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 17 жовт. 2023 р.) ; ред. О. В. Максименко, І. В. Царьова. – Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 60-62
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: media
media impact on the audience
first mediating factor
opinion leaders
засоби масової інформації
вплив ЗМІ на аудиторію
посередницький фактор
лідери думок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12636
Розташовується у зібраннях:Декусар Ганна Геннадіївна
Мова і право
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf404,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.