Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12799
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Примаков, Каміль | - |
dc.contributor.author | Prymakov, Kamil` | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-29T13:37:37Z | - |
dc.date.available | 2024-03-29T13:37:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Примаков К. Правоохоронні органи, як суб'єкти забезпечення національної безпеки України / К. Примаков // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2023. - Спеціальний випуск № 2 (127). – С. 124-130 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-6-124-130 | - |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12799 | - |
dc.description.abstract | Здійснено теоретичний аналіз поняття «правоохоронні органи» у науковій літературі, а також його тлумачення у нормативно-правових актах, у яких воно використовується, та окреслюється співвідношення цього терміна у науковій літературі та законодавстві. Висвітлюються критерії приналежності того чи іншого суб’єкта до правоохоронного органу за чинним законодавством, окреслюється система правоохоронних органів та їх значення для сфери національної безпеки. Аналізується зміст поняття «правоохоронні органи» із суміжними термінами, як-то «сили безпеки», «сили оборони» та «органи правопорядку». Звертається увага на те, що відсутність у законодавстві тлумачення поняття «правоохоронні органи» і одночасне вживання різних з цим поняттям суміжних категорій, відсутність критеріїв віднесення тих чи інших суб’єктів до правоохоронних органів, не позначаються позитивно на функціонуванні всієї системи суб’єктів забезпечення національної безпеки. Обґрунтовується, що у нормативноправових актах, які визначають, правовий статус, завдання та функції окремих суб’єктів забезпечення національної безпеки доцільно закріпити те, що вони належать до правоохоронних і здійснюють правоохоронну діяльність. The article carries out a theoretical analysis of the concept of «law enforcement agencies» in scientific literature, as well as its interpretation in normative legal acts in which it is used, and outlines the relationship of this term in scientific literature and legislation. The criteria for the affiliation of a particular subject to a law enforcement agency under current legislation are highlighted, the system of law enforcement agencies and their significance for the sphere of national security are outlined. The content of the concept of «law enforcement agencies» with related terms, such as «security forces», «defense forces» and «law enforcement agencies» is analyzed. The author has noted that the lack of interpretation of the concept of «law enforcement agencies» in the legislation and the simultaneous use of various categories related to this concept, the absence of criteria for assigning certain entities to law enforcement agencies, do not have a positive effect on the functioning of the entire system of entities providing national security security The attention has been to the fact that ensuring law and order is an important and priority aspect of state policy in the field of national security, which is implemented through the system of law enforcement agencies. Although there is no single universal scientific definition of the term «law enforcement agencies» in the legislation of Ukraine, as well as a clear establishment of the functions that are within their competence, it is concluded that law enforcement activity should be key for law enforcement agencies, and in general can be considered as a form of social security activity , which is implemented by competent authorities for the purpose of protection and protection of social relations from crimes and administrative offenses using special measures and means. The author has noted that the main criterion by which a relevant body should be classified as a law enforcement agency is the focus of law enforcement agencies on countering criminal and administrative offenses. It is pointed out that in the normative legal acts that determine the legal status, tasks and functions of individual subjects of ensuring national security, it is expedient to establish that they belong to law enforcement and carry out law enforcement activities. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | правоохоронні органи | uk_UA |
dc.subject | національна безпека | uk_UA |
dc.subject | органи правопорядку | uk_UA |
dc.subject | сили безпеки | uk_UA |
dc.subject | сили оборони | uk_UA |
dc.subject | правоохоронна діяльність | uk_UA |
dc.subject | правоохоронні функції | uk_UA |
dc.subject | law enforcement bodies | uk_UA |
dc.subject | national security | uk_UA |
dc.subject | law enforcement agencies | uk_UA |
dc.subject | security forces | uk_UA |
dc.subject | defense forces | uk_UA |
dc.subject | law enforcement activities | uk_UA |
dc.subject | law enforcement functions | uk_UA |
dc.title | Правоохоронні органи, як суб'єкти забезпечення національної безпеки України | uk_UA |
dc.title.alternative | Law enforcement bodies as entities of ensuring the national security of Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.- 2023. - Спеціальний випуск № 2 (127). Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 892,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.