Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12974
Назва: Сучасні аспекти впливу маркетингу на розвиток спортивного бізнесу
Інші назви: Modern aspects of the influence of marketing on the development of sports business
Автори: Петрушин, Д. В.
Petrushyn, D.
Бібліографічний опис: Петрушин Д. В.Сучасні аспекти впливу маркетингу на розвиток спортивного бізнесу / Д. В. Петрушин // Проблеми фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі: зб. матер. міжнар. форуму (м. Дніпро, 18 травня 2023 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 185-187
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: маркетинг
спорт
глобалізація
marketing
sport
globalization
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12974
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Петрушин Дмитро Владиславович
Проблеми фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf683,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.