Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13153
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vasanthi, G. | - |
dc.contributor.author | Ajini, P. S. | - |
dc.contributor.author | Васанті, Г. | - |
dc.contributor.author | Аджіні, П. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T14:17:36Z | - |
dc.date.available | 2024-05-08T14:17:36Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Vasanthi G. Innovation and health-saving technologies in the educational process / Vasanthi G., Ajini P. S. // Проблеми фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі: зб. матер. міжнар. форуму (м. Дніпро, 18 травня 2023 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 45-47 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13153 | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | IoT | uk_UA |
dc.subject | immersive learning | uk_UA |
dc.subject | AI | uk_UA |
dc.subject | gamified learning | uk_UA |
dc.subject | cloud computing | uk_UA |
dc.subject | IoT | uk_UA |
dc.subject | імерсивне навчання | uk_UA |
dc.subject | ШІ | uk_UA |
dc.subject | гейміфіковане навчання | uk_UA |
dc.subject | хмарні обчислення | uk_UA |
dc.title | Innovation and health-saving technologies in the educational process | uk_UA |
dc.title.alternative | Інновації та здоров’язберігаючі технології у навчальному процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті Проблеми фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 593,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.