Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKrasilshchikov, Oleksandr-
dc.contributor.authorSheviakov, Oleksii-
dc.contributor.authorBurlakova, Iryna-
dc.date.accessioned2024-07-02T06:50:03Z-
dc.date.available2024-07-02T06:50:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationKrasilshchikov O. Innovative and psychological climate in the sociohumanitarian discourse of talent development in the field of sports: Розділ 1 / O. Krasilshchikov, O. Sheviakov, I. Burlakova // Простір, час та інноваційно-психологічний клімат у соціогуманітарному дискурсі : кол. монограф. / наук. ред. В. В. Корнієнко, О. В. Сергієні. - Дніпро : ДДУВС, 2024. - С. 5-17uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13454-
dc.description.abstractProcedures for preliminary and final identification of talented athletes are proposed, which are confirmed theoretically and practically with the expectation of certain results for the development of talents. With high-quality teaching of physical education and a regular opportunity to fully engage in school physical education, it is possible to set the goal of increasing the number of "motorically" gifted and physically developed children at any school age. If this goal is achieved, the number of children with "activated" potential, who are ready to undergo thorough procedures for identifying and identifying talents, can increase many times, thanks to: a) increasing the probability of identifying a child as talented; b) simplifying the work of coaches in recognizing and identifying talent among hundreds of proven potentially talented children for further development of their talent for sports and through sports. Процедури попереднього та остаточного виявлення обдарованих спортсменів запропоновано, що підтверджено теоретично і практично з очікування певних результатів для розвитку талантів. З високою якістю викладання фізкультури та регулярна можливість повноцінно займатися в школі фізичного виховання, можна поставити мету збільшення кількості «моторно» обдарованих і фізично розвинених дітей у будь-якому шкільному віці. У разі досягнення цієї мети кількість дітей з «активованим» потенціалом, які готові пройти ретельні процедури ідентифікації та ідентифікації таланти, можуть збільшитися в рази, завдяки: а) підвищення ймовірності визначення дитини як талановитої; б) спрощення роботи тренерів у розпізнаванні та виявленні таланту серед сотень перевірених потенційно талановитих дітей для подальшого розвитку їх таланту до спорту та через спорт.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjecttalentuk_UA
dc.subjectmotor giftednessuk_UA
dc.subjectathletesuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectschool ageuk_UA
dc.subjectталантuk_UA
dc.subjectрухова обдарованістьuk_UA
dc.subjectспортсмениuk_UA
dc.subjectфізкультураuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectшкільний вікuk_UA
dc.titleInnovative and psychological climate in the sociohumanitarian discourse of talent development in the field of sportsuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційно-психологічний клімат у соціогуманітарному дискурсі розвитку талантів у сфері спортуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Бурлакова І.А.
Монографії
МОНОГРАФІЇ
Шевяков О.В.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.