Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13465
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dekusar, Ganna | - |
dc.contributor.author | Davydova, Nataliya | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-02T12:38:50Z | - |
dc.date.available | 2024-07-02T12:38:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Dekusar G. Theoretical and applied aspects of the formation of psychological resistance of higher education students under martial law / G. Dekusar, N. Davydova // Простір, час та інноваційно-психологічний клімат у соціогуманітарному дискурсі : кол. монограф. / наук. ред. В. В. Корнієнко, О. В. Сергієні. - Дніпро : ДДУВС, 2024. – С. 155-159 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13465 | - |
dc.description.abstract | Throughout his life, a young person repeatedly experiences stressful situations that leave an impression on his physical and mental health. In psychology, stress is understood as a state of mental tension that occurs in a person under the influence of complex, difficult, unfavorable circumstances of his activity and everyday life or in special, extreme situations. Adverse physical effects of the external environment, extreme situations, physical and mental injuries, etc. can act as stressors (factors that lead both to the emergence of short-term stressful conditions in a person and to the development of ruinful, long-lasting experiences). Протягом життя молода людина неодноразово переживає стреси ситуацій, які впливають на його фізичне та психічне здоров'я. в У психології під стресом розуміють стан психічної напруги, що виникає в а людина під впливом складних, важких, несприятливих обставин його діяльності та повсякденному житті або в особливих, екстремальних ситуаціях. несприятливий фізичні впливи зовнішнього середовища, екстремальні ситуації, фізичні та психічні травми тощо можуть виступати як стресори (чинники, що призводять як до виникнення короткочасних стресових станів у людини і до розвиток руйнівних, довготривалих переживань) | uk_UA |
dc.language.iso | en_US | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | adolescence | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | war | uk_UA |
dc.subject | війна | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | critical situations | uk_UA |
dc.subject | критичні ситуації | uk_UA |
dc.title | Theoretical and applied aspects of the formation of psychological resistance of higher education students under martial law | uk_UA |
dc.title.alternative | Теоретичні та прикладні аспекти формування психологічної стійкості вищої освіти студенти в умовах воєнного стану | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Давидова Н.В. Декусар Ганна Геннадіївна Монографії МОНОГРАФІЇ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 522,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.