Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖелізняк, Анна-
dc.contributor.authorZhelizniak, Anna-
dc.date.accessioned2024-10-18T11:08:34Z-
dc.date.available2024-10-18T11:08:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖелізняк А. Перспективи удосконалення законодавчого закріплення обставин, що виключають адміністративну відповідальність / А. Желізняк // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - № 1 (128). – С. 396-401uk_UA
dc.identifier.urihttp://doi.org/10.31733/2078-3566-2024-1-396-401-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14359-
dc.description.abstractЗдійснено спробу обґрунтування перспектив удосконалення законодавчого закріплення обставин, що виключають адміністративну відповідальність. Наголошено, що сучасні підходи до врегулювання суспільних відносин адміністративно-правовими нормами зосереджені в межах трьох складових: адміністративного судочинства, адміністративних справ (адміністративних процедур) та справ про адміністративні правопорушення (проступки). Звернено увагу на те, що в перспективному законодавстві України про адміністративну відповідальність має бути враховано принцип пріоритетності прав, свобод та законних інтересів людини. Вказано на необхідність конкретизації та імперативності звільнення від адміністративної відповідальності за умови малозначності вчиненого правопорушення, а також унаслідок вчинення правопорушення під дією непереборної сили або надзвичайних обставин. Наголошено на доцільності звільнення від адміністративної відповідальності у зв’язку зі вчиненням адміністративного правопорушення під дією фізичного та/або психічного примусу. Обґрунтовано доцільність нормативного закріплення порядку заповнення формулярів про наявність обставин, що виключають адміністративну відповідальність. Зроблено висновок, що забезпечення всебічного розгляду справ про адміністративні правопорушення неможливе без розширення й уточнення переліку обставин, що виключають адміністративну відповідальність. Підкреслено, що у КУпАП не передбачено спеціальної процедури встановлення обставин, що виключають адміністративну відповідальність. Такий стан справ заважає ефективному захисту прав та законних інтересів осіб, щодо яких розглядається питання про притягнення до адміністративної відповідальності. Підтримано позицію про необхідність розробки якісно нового кодифікованого акта про адміністративну відповідальність в Україні у майбутньому. The article attempts to substantiate the prospects for improving the legislative consolidation of the circumstances excluding administrative liability. It is emphasized that modern approaches to the regulation of public relations by administrative and legal provisions are concentrated within three components: administrative proceedings, administrative cases (administrative procedures) and cases of administrative offenses (misdemeanors). The author emphasizes that the principle of priority of human rights, freedoms and legitimate interests should be taken into account in the future legislation of Ukraine on administrative liability. The author emphasizes the need for specification and imperativeness of exemption from administrative liability if the offense committed is insignificant, as well because of an offense committed under the influence of force majeure or extraordinary circumstances. The author emphasizes the expediency of exemption from administrative liability in connection with the commission of an administrative offense under the influence of physical and/or mental coercion. The author substantiates the expediency of regulating the procedure for filling in the forms on the existence of circumstances excluding administrative liability. The author concludes that ensuring a comprehensive consideration of cases of administrative offenses is impossible without expanding and clarifying the list of circumstances excluding administrative liability. The author emphasizes that the Code of Administrative Offenses does not provide for a special procedure for establishing circumstances excluding administrative liability. This state of affairs hinders the effective protection of the rights and legitimate interests of person’s subject to administrative liability. The author supports the position that it is necessary to develop a qualitatively new codified act on administrative liability in Ukraine in the future.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectадміністративна відповідальністьuk_UA
dc.subjectобставиниuk_UA
dc.subjectадміністративне правопорушенняuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.subjectзвільнення від відповідальностіuk_UA
dc.subjectпсихічний станuk_UA
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectadministrative liabilityuk_UA
dc.subjectcircumstancesuk_UA
dc.subjectadministrative offenseuk_UA
dc.subjectimprovementuk_UA
dc.subjectexemption from liabilityuk_UA
dc.subjectpsychical stateuk_UA
dc.subjectpsychological assistanceuk_UA
dc.subjectEuropean integrationuk_UA
dc.titleПерспективи удосконалення законодавчого закріплення обставин, що виключають адміністративну відповідальністьuk_UA
dc.title.alternativeProspects for improving the legislative consolidation of circumstances excluding administrative liabilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:АД’ЮНКТИ
Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2024. № 1 (128)
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf799,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.